Toby Posted February 5, 2017 Posted February 5, 2017 Hallo allemaal, Bij deze stel ik mijzelf voor, ik ben Toby, Ik ben lid geworden op 05-02-17. De link naar mijn profiel is Bekijk Lid Quote
Toby Posted February 5, 2017 Author Posted February 5, 2017 Hallo,Ik ben Toby en woon in Belgié ben 49 jaar woon samen met men vriendin en onze zoon .Momenteel rijdt ik met een Nissan Qashqai maar ben hopeloos verliefd aan het worden op de Kia Niro.Één dezer dagen een proefrit maken (waarschijnlijk is er dan geen weg meer terug) en zorgen dat ik van de Qashqai afgeraak. Quote
TaMS Posted February 6, 2017 Posted February 6, 2017 Hai! Hier hetzelfde verhaal alleen rijd ik nu een Sportage. Ik ga woensdag een proefrit maken in de Niro! Quote
Toby Posted February 6, 2017 Author Posted February 6, 2017 3 uur geleden zei TaMS: Hai! Hier hetzelfde verhaal alleen rijd ik nu een Sportage. Ik ga woensdag een proefrit maken in de Niro! Mooi zo,veel succes vertel uw bevindingen hier maar. Quote
Recommended Posts