jacoline66 Posted May 25, 2009 Posted May 25, 2009 Hoi Hoi allemaal Mijn naam is Jacoline en wil al heel lang in mijn Kia gaan rijden, net als jullie maar moet nog steeds wachten. Quote
El-Rio-Grande Posted May 25, 2009 Posted May 25, 2009 Hoi Hoi allemaal Mijn naam is Jacoline en wil al heel lang in mijn Kia gaan rijden, net als jullie maar moet nog steeds wachten. Hoi Jacoline, Wat voor Kia betreft het? Welkom op het forum en veel lees en post plezier gewenst. Ik hoop dat jouw nieuwe ride snel geleverd word en dat je er veel plezierige en veilige km's mee zult ervaren. Groeten, Peter Quote
jacoline66 Posted May 28, 2009 Author Posted May 28, 2009 Hoi Jacoline,Wat voor Kia betreft het? Welkom op het forum en veel lees en post plezier gewenst. Ik hoop dat jouw nieuwe ride snel geleverd word en dat je er veel plezierige en veilige km's mee zult ervaren. Groeten, Peter Hoi Het is een Kia Picanto X-ecutive een witte. Ik heb hem 19 Juli 2008 gekocht en hoop hem binnenkort in bezit te krijgen. op het moment mogen er nog steeds geen kentekens uitgegeven worden, hij is al een tijdje in Nederland. voor mij wel balen dus. Groetjes Jacoline Quote
jacoline66 Posted May 28, 2009 Author Posted May 28, 2009 welkom bij de club Dank je wel. Het ziet er goed uit Groetjes Jacoline Quote
Recommended Posts