TaMS Geplaatst 5 Februari, 2017 Geplaatst 5 Februari, 2017 Hallo allemaal, Ik ben Tamara, heb mij hier bijna 6 jaar geleden geregistreerd en ook voorgesteld, vlak voor de aanschaf van mijn Sportage. Nu deze bijna 6 is, begint het weer te kriebelen bij me en ben ik op zoek gegaan naar een eventuele opvolger. Hab ook gegluurd naar andere merken...maar die 7 jaar garantie is voor mij toch een pluspunt om bij Kia te blijven. Mijn lijstje bestond uit een nieuwe Sportage, een Niro of een Cee'd Sportswagon waarbij de Sportage door de prijs eigenlijk vrij snel....(ok, eigenlijk duurde het best lang) afviel. Mijn tweede keus was de Cee'd.....totdat ik afgelopen vrijdag bij de dealer was voor een wintercheck en daar een Zwarte Niro zag staan...en mijn hartje wat sneller ging kloppen. Ik hoop komende week een proefrit te kunnen maken, ben erg benieuwd! 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 5 Februari, 2017 Geplaatst 5 Februari, 2017 Ik ga altijd met een grote boog om de showroom heen. Succes met je keuze Tamara. Quote
Toby Geplaatst 5 Februari, 2017 Geplaatst 5 Februari, 2017 T'ja de Niro,hartje sneller slaan pfff.Ik ken dat gevoel, succes met je keuze. 1 Quote
TaMS Geplaatst 6 Februari, 2017 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2017 Bedankt Woensdag gaan we een proefrit maken! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.