FredB Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Heeft iemand ervaring met het inbouwen van een parkeerhulp met sensoren in de achterkant? Zit er voldoende ruimte tussen de kunstof bumper en het chassis? FredB Quote
Gizmor Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Heeft iemand ervaring met het inbouwen van een parkeerhulp met sensoren in de achterkant? Zit er voldoende ruimte tussen de kunstof bumper en het chassis?FredB ik denk dat ze wel willen weten bij wat voor auto je het in wilt bouwen. Quote
FredB Posted May 30, 2009 Author Posted May 30, 2009 ik denk dat ze wel willen weten bij wat voor auto je het in wilt bouwen. Bedankt voor je reactie maar het gaat om een sportage bouwjaar 2005. FredB Quote
slic Posted August 5, 2009 Posted August 5, 2009 Hoi FredB, Heb je al antwoord gehad op je vraag? Groet, slic Quote
Dutchdragon Posted August 11, 2009 Posted August 11, 2009 Ik zou je graag een antwoord willen geven, maar ik heb de sensoren overgeslagen en een camera geplaatst van pioneer voor parkeerhulp. Dus zou het niet weten. Groet, Ursin Quote
frankd Posted September 9, 2009 Posted September 9, 2009 Wij hebben ze bi aankoop meteen in laten bouwen, zijn origineel Kia. Ze zitten in de bumper, dus er moet genoeg ruimte zijn. De regelunit zit ergens onder in de kofferbak. Ik heb verder geen idee of er speciale inbouw plaatsen zijn in de bumper. Quote
kokmeeuw Posted October 5, 2009 Posted October 5, 2009 Wij hebben ze bi aankoop meteen in laten bouwen, zijn origineel Kia. Ze zitten in de bumper, dus er moet genoeg ruimte zijn.De regelunit zit ergens onder in de kofferbak. Ik heb verder geen idee of er speciale inbouw plaatsen zijn in de bumper. Ik zelf heb ze zelf ingebouwd. Ik heb een draadloze set gekocht van € 58 bij Conrad en werkt perfect. De set bestaat uit 4 sensoren, display voor afstand, boor voor de gaten en de unit. Wordt aangesloten op de zekering van je achteruit sensor en op je achterlicht voor achteruit rijden. Was 5 kwartier werk.Ik heb ze in de kunststof bumper geplaats en daar was voldoende ruimte achter. Quote
FredB Posted November 9, 2009 Author Posted November 9, 2009 Heb hier al een poosje niet gekeken maar bedankt voor jullie antwoorden. Heb een parkeerhulp ingebouwd met een strip die aan de binnenzijde van de bumper geplakt zit. Werkt goed zolang er beweging in de auto zit. Fred Quote
gerbra Posted November 21, 2009 Posted November 21, 2009 Ik mis de parkeerhulp op de Kia ook. Wil ze zelf inbouwen, maar vroeg me af of de bumper gedemonteerd moet worden. Er heb je ze gemonteerd in de bumper op het "tussenstuk" erboven. Hoe zit het met het omzeilen van de trekhaak? Bedankt alvast, Bram Quote
Rick Horst Posted November 22, 2009 Posted November 22, 2009 sowieso moet de bumper er af. je moet 4 gaten boren voor de sensoren en dan is het toch ff wat veiliger als je weet dat er verder niets achter zit. Quote
Giovanny Posted November 22, 2009 Posted November 22, 2009 Ik zou je graag een antwoord willen geven, maar ik heb de sensoren overgeslagen en een camera geplaatst van pioneer voor parkeerhulp.Dus zou het niet weten. Groet, Ursin Hey Dutch Dragon ik ook te overwegen om een camera te laten installeren aangezien ik die 910 al erop heb zitten van Pioneer, ik vroeg met alleen af of de lens van de camera wijd genoeg is? zie alles in een straal van 160 graden? Quote
Recommended Posts