cafevdb Geplaatst 11 April, 2017 Geplaatst 11 April, 2017 Kia Dealer Jos van Boxtel is (als ik goed geïnformeerd ben) vanaf 1 juli geen Kia Dealer meer. Kia gaat dan verder met een nieuwe vestiging van Content Autogroep. Jammer altijd goed geholpen door Jos van Boxtel. Reed er graag vanuit Eindhoven naar toe. Quote
Obelix Geplaatst 21 September, 2017 Geplaatst 21 September, 2017 Ik ben onlangs overgestapt naar Eindhoven. Prima ervaring tot nu toe. Quote
Mr. T. Geplaatst 22 September, 2017 Geplaatst 22 September, 2017 Heb de mijne gekocht bij Content in Den Bosch (volgende week aflevering). Tijdens de verkoopgesprekken is "deze dealer" me tot nu toe goed bevallen en ik ben niet de makkelijkste. Voor wat betreft de werkplaats etc., die ervaringen moet ik nog gaan opdoen. Geef ze een kans tot het tegendeel bewezen wordt zou ik zeggen. Quote
X-Line Geplaatst 21 Januari, 2018 Geplaatst 21 Januari, 2018 Je kunt bij Jos van Boxtel nog steeds Kia’s kopen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.