zimon Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Mijn rechter en linker achterlagers zijn vorig jaar vervangen bij kwikfit, maar na 4 maanden ging de linker lager stuk.Die is onder garantie vervangen. Nu is Kia weer bij de kwikfit om de rechter lager te vervangen, dus na 11 maanden al! Uiteraard weer onder garantie. Nu ben ik benieuwd of iemand ook dit probleem heeft of had, en hoe het komt dat de lagers zo snel stuk gaan. Heeft het misschien met de as te maken, een braam of iets dergelijks?Ik twijfel niet aan de kundigheid van de monteurs. Wie o wie herkent dit?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
16_v Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 werk zelf bij een kia garage geen last van eigelijk. maar wij vetten ze goed in en stellen ze af weet niet wat de kwikfit doet maar bij ons gaan ze meestel wel een jaar of 6 a 7 mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zimon Posted June 5, 2009 Author Share Posted June 5, 2009 Ik heb kia net weer opgehaald, monteur zei dat in de computer te zien was dat de lagers een ander nummer hebben, misschien gemodificeerd?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts