Kia soul fan Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Ik ben nieuw op dit forum en ook een echte kia fan!!! Ik heb nu nog een kia Rio uit 2005 , Maar heb gisteren een Kia Soul besteld helemaal happy!! En ik kwam toevallig op deze site erg leuk!!! Zijn er hier ook mensen die in een kia Soul rijden? En hoe bevalt deze auto? groetjes Rich Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Welkom op het forum. Nog wat prettige km's gewenst met de Rio en alvast vele veilige en prettige km's voor de Soul. Heb je hem in Almere gekocht ? Groetjes van een ex-Kia rijder uit Almere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PowerAutoBoot Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Hallo Rich wij rijden nu 2 maanden een Soul en zijn zeer tevreden fijne auto en redelijk zuinig gemidelt 1op 13 woon in Amsterdam heb veel stadwerk kijk op het forum soul daar vind je meer? Groetjes Rob Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Hoi Rich, Goeie keuze, de Soul. Zelf rij ik een Rio uit 2004 en als ik de centen had, zou ik met liefde voor de Soul gaan!! Ik wens je in elk egval veel fijne km's toe met je nieuwe ride en tot je die hebt uiteraard ook met je huidige ride. Welkom op het forum en veel lees en post plezier. Groeten, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Ik ga binnenkort een proefrit maken in de Kia Soul... eens kijken of het wat is... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts