Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Leuk om welkom te zijn bij Kiaclub.nl.

Ik ben de happy eigenaar van een Cee'd 2013

Lid ben ik geworden omdat ere af en toch wat kleine of grote vragen zijn.

Afgelopen weken deed plots mijn GPS het niet meer, en nu staat de GPS ergens in duitsland op een fabrieksterrein.

Ik heb de upgrade van Kia.navigetie gehaald en alles keurig geladen. vertsie 7.5.8

Maar radio, bleutooht, cd, en achteruitrijcamera doen het maar GPS Zoekt, ziet en vind niets

Rara wiew kan mij een tipje geven hoe ik dat ding LG-LAN 1100 weer aan het werken krijg.

Alvast bedankt voor de hulp, Vos

Geplaatst

Welkom hier op het forum 

hier stelt men zich alleen voor en voor vragen ga je naar het  juiste sub forum om aldaar je vraag te stellen 

ik ga deze dan ook voor je naar het juiste sub forum voor je verplaatsen 

lees nog even de regels van het forum door en het zal je duidelijk worden 

Geplaatst
17 uur geleden zei De Vos:

Leuk om welkom te zijn bij Kiaclub.nl.

Ik ben de happy eigenaar van een Cee'd 2013

Lid ben ik geworden omdat ere af en toch wat kleine of grote vragen zijn.

Afgelopen weken deed plots mijn GPS het niet meer, en nu staat de GPS ergens in duitsland op een fabrieksterrein.

Ik heb de upgrade van Kia.navigetie gehaald en alles keurig geladen. vertsie 7.5.8

Maar radio, bleutooht, cd, en achteruitrijcamera doen het maar GPS Zoekt, ziet en vind niets

Rara wiew kan mij een tipje geven hoe ik dat ding LG-LAN 1100 weer aan het werken krijg.

Alvast bedankt voor de hulp, Vos

Dit heb ik een tijdje terug met mijn Cee'd 2016 gehad. Bleek een kapotte GPS-antenne in de dakantenne te zijn. Is bij mij onder garantie verholpen. Verschijnselen waren vergelijkbaar met die van jou, navigatie die compleet ergens anders zit, de rest van de unit werkt perfect.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...