Guest wil51 Posted May 18, 2017 Posted May 18, 2017 Een vraagje over de werking van de airco van de ceed. Ik was gewend met de Sportage dat die meteen koude lucht ging blazen na starten motor. Deze had wel automatic climate control. Mijn ceed heeft de gewone handbediende airco. Gisteren de eerste warme dag dat ik met mijn ceed reed en merkte dat pas na een paar kilometer rijden er koude lucht kwam. Is dit normaal? Quote
xtra40 Posted May 18, 2017 Posted May 18, 2017 Zeker op een warme dag moet eerst de verdamper in de kachel even afkoelen dit kan al even duren Maar misschien heeft ook energie zuinige airco compressor en deze gaat in face aan en niet meer zo als vroeger aan of uit dit gaat nu geleidelijk en daarom duurt het meestal even voor deze koud word Mocht je het niet vertrouwen kun je altijd even laten controleren of er genoeg koude model in zit naar hij word koud dus hij is niet leeg Verstuurd vanaf mijn SM-A710F met Tapatalk Quote
Recommended Posts