Ga naar inhoud

Kia Niro


Aanbevolen Berichten

Onze Kia Niro is op 26-08-2016 op kenteken gezet

Wij vroegen aan de verkoper kan er een trekhaak op, voor een fietsendrager ja dat kan.

Wilt u trekken met  aanhanger of of alleen een fietsendrager, anders moet u +/_6 maanden wachten tot de Kia Niro aangepast is.

Nee een trekhaak voor fietsen tot de zomer gewacht tot de trekhaak er was toen besteld bij Kia Dordrecht.

Trekhaak  er onderbouwd alles aangepast dan een belleletje wij en uw heeft een probleem er zit geen kabelboom voor een trekhaak, alles terug gebouwd.

U auto daar kan geen trekhaak op, voor een fietsendrager.

Kia en verkoper wil nog niet mee werken.

Wie kan ons daar mee helpen.

Gr Wout

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet waar je mee geholpen wil worden. Wat is precies je vraag. Ik heb de Niro sinds 8 september met een (fiets)trekhaak. Gewoon door de dealer geleverd. Denk dat Kia NL hier geen fout heeft gemaakt, maar de dealer zelf. De trekhaak stond ook gewoon in de accessoirelijst. 

Maar nogmaals, heb je probleem niet helemaal helder. Ik zou alsnog voor de afgesproken prijs de trekhaak laten monteren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...