Wouterbout Posted May 26, 2017 Posted May 26, 2017 Onze Kia Niro is op 26-08-2016 op kenteken gezet Wij vroegen aan de verkoper kan er een trekhaak op, voor een fietsendrager ja dat kan. Wilt u trekken met aanhanger of of alleen een fietsendrager, anders moet u +/_6 maanden wachten tot de Kia Niro aangepast is. Nee een trekhaak voor fietsen tot de zomer gewacht tot de trekhaak er was toen besteld bij Kia Dordrecht. Trekhaak er onderbouwd alles aangepast dan een belleletje wij en uw heeft een probleem er zit geen kabelboom voor een trekhaak, alles terug gebouwd. U auto daar kan geen trekhaak op, voor een fietsendrager. Kia en verkoper wil nog niet mee werken. Wie kan ons daar mee helpen. Gr Wout Quote
Ron Penguin Posted May 26, 2017 Posted May 26, 2017 Ik weet niet waar je mee geholpen wil worden. Wat is precies je vraag. Ik heb de Niro sinds 8 september met een (fiets)trekhaak. Gewoon door de dealer geleverd. Denk dat Kia NL hier geen fout heeft gemaakt, maar de dealer zelf. De trekhaak stond ook gewoon in de accessoirelijst. Maar nogmaals, heb je probleem niet helemaal helder. Ik zou alsnog voor de afgesproken prijs de trekhaak laten monteren. Quote
Wimis on Posted May 26, 2017 Posted May 26, 2017 Eerst de avatar in vullen, voor stellen en dan kan ik ook iets roepen! 1 Quote
Recommended Posts