twixyz Geplaatst 11 Juni, 2017 Geplaatst 11 Juni, 2017 Een goed gebruik. Ik ben Gerard en sinds eergisteren voor het eerst Kia-rijder. Tot nu bevalt het prima, dus hoop ik binnenkort te kunnen zeggen "trotse Kia-rijder". Ik heb mijn Opel Zafira ingeruild voor een Kia Sportage 2.7 V6 M-bition Automaat uit 2007, type II dus. Ik heb een paar vraagjes waarvoor ik nu de juiste boards ga opzoeken. Tot schrijvens! Groet, Gerard Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk 1 Quote
Specialmade Geplaatst 11 Juni, 2017 Geplaatst 11 Juni, 2017 27 minuten geleden zei twixyz: Een goed gebruik. Ik ben Gerard en sinds eergisteren voor het eerst Kia-rijder. Tot nu bevalt het prima, dus hoop ik binnenkort te kunnen zeggen "trotse Kia-rijder". Ik heb mijn Opel Zafira ingeruild voor een Kia Sportage 2.7 V6 M-bition Automaat uit 2007, type II dus. Ik heb een paar vraagjes waarvoor ik nu de juiste boards ga opzoeken. Tot schrijvens! Groet, Gerard Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Welkom op dit forum en veel leesplezier. Mooie aanwinst Gerard. Je zal zeker een trotse Kia bezitter zijn. Veel rijplezier en natuurlijk veilige kilometers met de nieuwe bolide. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 11 Juni, 2017 Geplaatst 11 Juni, 2017 welkom bij de club. Veel plezier en veilige kilometers met de Sportage. Quote
Gast Stief Geplaatst 11 Juni, 2017 Geplaatst 11 Juni, 2017 WelkomVerstuurd vanaf mijn SM-T810 met Tapatalk Quote
Alexio Geplaatst 11 Juni, 2017 Geplaatst 11 Juni, 2017 Hallo Kia rijders.Ik ben Alex en sinds 2weken voor het eerst Kia-rijder van een carnival 2.5 V benzine handgeschakeld? Tot nu bevalt het prima, alleen heb een beetje problemen met schakelen? Dacht eerst dat het aan mij lag maar na 2 weken begin ik toch te twijfelen. Ik heb wel iets verstand van auto's dus ik kan uitsluiten dat het niet de koppelingsplaten zijn. Mischien iemand ervaring of suggesties??? Alex Quote
Gast Stief Geplaatst 11 Juni, 2017 Geplaatst 11 Juni, 2017 Hallo Alex,Ook jij welkom hier. Maar het is wel zo netjes om je voor te stellen in je eige topic. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.