ivv Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Beste kia rijders . ik ben sinds zaterdag in bezit van een kia rio sedan uit 2004. nu ben ik op zoek naar een trekhaak en dakdragers. bij de dealer schrok ik van de prijs van het onderbouwen van een trekhaak. Heeft iemand soms een tip voor mij waar ik eventueel ergens anders terecht kan voor het goedkoper onderbouwen van een trekhaak en waar eventueel dakdragers te koop zijn. Bij voorbaat dank voor de tips. m.vr.groeten ivv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Hoi mede Rio Sedan rijder, Ik denk dat je erg weinig kans maakt om elders een goed passende trekhaak en dakdragers te krijgen. Dakdragers zijn wellicht nog wel universeel passend te vinden.. Ikzelf informeerde destijds ook naar een trekhaak voor mijn Rio. Enige reden waarom ik dat plan helemaal heb laten vallen is de prijs. Groeten, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 hoi ivv, zelf net dakdragers aangeschaft via marktplaats. ik heb daar orginelen kia dragers op de kop getikt voor 5 tientjes. daar kun je even gaan zoeken. groet ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts