JUNKSTAR Geplaatst 7 Juni, 2009 Geplaatst 7 Juni, 2009 Goedemiddag allemaal , Hoe verwijder ik de achterste raamslingers ? van mijn kia picanto ? alles schroefjes e.d. zijn al verwijderd het betreft alleen de slingers Greeeeeeeeeeeeetz Danny Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 7 Juni, 2009 Geplaatst 7 Juni, 2009 Hoi Danny, Heb jouw vraag even in een separaat topic geplaatst... Of het bij de Picanto ook zo zit weet ik niet, maar bij een eerdere auto van mij zat er meen ik een soort veerring op een vrij lastig plekje, aan de basis van de slinger. Als je die veerring eraf hebt, trek je het slingertje er zo vanaf als het goed is... Mocht het anders zijn en mocht iemand het dan weten, dan corrigeer mij maar Ik rij immers geen picanto en weet niet of dit een universele montage wijze is.. Groeten, Peter Quote
brouwer2001 Geplaatst 7 Juni, 2009 Geplaatst 7 Juni, 2009 hoi danny, net als peter kan ik alleen de rio en wat peter aan geeft klopt. even met een scroevendraaier tussen de slinger en deurbekleding voorzichtig wat uit 1 trekken daar zie je dan een borg veer die je van de onderzijde van de veer er af kunt duwen. plaatsen is de veer gewoon plaatsen en er op terug duwen. gr ronald suc6. Quote
scorpioshuma Geplaatst 8 Juni, 2009 Geplaatst 8 Juni, 2009 Hoi Danny, even zoeken kan ook helpen: http://www.kiaclub.nl/picanto/496-speakers-vervangen-de-kia-picanto.html hier staat denk ik voldoende vermeld. groetjes, dave Quote
rpotters Geplaatst 15 Juni, 2009 Geplaatst 15 Juni, 2009 Hallo Ik heb het nieuwe model van de picanto.. en ik zit ook met het probleem dat ik me raamslinger er niet afkrijg... kan iemand mischien foto's met eventueel wat tips geven?? alvast bedankt!!! groeten rene (oja kben ook nieuw hier en ziet er allemaal interessant uit!! ) Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 15 Juni, 2009 Geplaatst 15 Juni, 2009 HalloIk heb het nieuwe model van de picanto.. en ik zit ook met het probleem dat ik me raamslinger er niet afkrijg... kan iemand mischien foto's met eventueel wat tips geven?? alvast bedankt!!! groeten rene (oja kben ook nieuw hier en ziet er allemaal interessant uit!! ) Hoi Rene, ik denk dat jouw vraag onderstaand met tekst al beantwoord is. Naar ik tot nu toe merk zijn de raamslingers op een relatief universele manier gemonteerd: aan de basis van de raamslinger, de bekleding van het deurpaneel indrukken. Je ziet dan een zwarte verring zitten. wip die er vanaf en de raamslinger komt er vanaf. Het er weer op zetten van de ring is net zo'n feest als het er af halen. Ben toch wel blij dat ik nu rondom electrische ramen heb Foto's kan IK er dus helaas niet van maken, ik weet niet wie er wel raamslingers heeft... Groeten, Peter Quote
rpotters Geplaatst 16 Juni, 2009 Geplaatst 16 Juni, 2009 Bedankt!! ik ga het proberen met me achterdeur als het te doen is dan ga ik vergrendeling in me deuren maken.. weet iemand of dat een beetje te doen is? Nu heb ik helaas geen bedrading van speakers in de deuren zitten... deze wil ik er dan ook gelijk in maken als me deuren dan toch open zijn... maar nu zit ik ook met het fijt dat ik niet van die rubbere dingen heb waar je draden door heen gaan (van deur naar carrosserie) Weet iemand mischien de naam van deze rubers?? en waar ik die vandaan kan halen?? Groetjes Rene:lol: Quote
JUNKSTAR Geplaatst 26 Juni, 2009 Topic Starter Geplaatst 26 Juni, 2009 Mensen het is me gelukt de achterspeakers in in te bouwen waanzinnig geluidje zit er in me picanto , zal snel ff fotos online gooien van me project Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.