Manders Posted July 8, 2017 Posted July 8, 2017 Ik heb een Kia Rio rs uit 2004. De auto rijd lekker maar regelmatig schiet de versnellingsbak bij het achteruit rijden uit zijn versnelling. Is dot typisch voor deze auto of zal ik hiervoor naar de garage moeten? Alvast bedankt voor de hulp. M.v.g., P. Manders Quote
xtra40 Posted July 8, 2017 Posted July 8, 2017 Het is voor geen een versnelings bak normaal dat hij uit een versneling springt het is zelfs slecht voor de bak Heb zelf ook een rio 1 gehad en die deed dit niet dus zou er toch maar even naar laten kijken mischien is het een kwestie van afstellen Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 Quote
Manders Posted July 8, 2017 Author Posted July 8, 2017 Bedankt voor de info. Ik heb net de garage gebeld en die melden dat de vorige eigenaar er geen last van had....mmmm. Ben benieuwd wat het gaat worden Quote
Proceed Frankie Posted July 8, 2017 Posted July 8, 2017 Zou ook raar zijn als de garage zou zeggen dat de vorige eigenaar er ook last van had maar de auto toch gewoon met euvel is verkocht..? of ben ik nu heel kritisch? Quote
primera Posted November 6, 2017 Posted November 6, 2017 Ik heb dit bij een andere auto ook gehad. Dit kwam toen door een versketen versnellingsbak. Quote
Recommended Posts