Pro ceedboy Geplaatst 10 Juni, 2009 Geplaatst 10 Juni, 2009 Heeft er iemand een idee of er al een veerpootbrug bestaat voor kia pro ceed en een embleemloos grilletje? En weet er iemand welke et waarde de standaard kia pro ceed 17 duimers velgen hebben? Quote
Alex VB Geplaatst 10 Juni, 2009 Geplaatst 10 Juni, 2009 (aangepast) Hoi hoi, Ik heb de standaard 17" en de maten zijn 225/45/17. Misschien dat je daar iets aan hebt. Tevens is er een ander grill te verkrijgen. Ik zal je strak een link geven, waar je redelijk veel kunt vinden mbt de pro cee'd. Edit: Dit is de link naar een site waar ik van plan was om een nieuwe bumper te kopen. Achteraf kreeg ik de info dat deze bumper niet op de "gewone" cee'd SW Sport past. http://www.ath-hinsberger.de/tuning_mazda_kia_hyundai_zubehoer.php/cl/start/tpl/-/lang/1 10 Juni, 2009 aangepast door Alex VB Quote
kiakeproceedke Geplaatst 16 Juni, 2009 Geplaatst 16 Juni, 2009 Een goedkopre en mooier embleemloos grill is te verkrijgen op www.autostyle.nl en met nog dikke vette bumpers ook Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.