Kia-Kees Posted August 2, 2017 Posted August 2, 2017 Ik ben in het bezit van een Proceed-Gt en wil die een kleine audio upgrade geven. Niets speciaals, maar ik heb voor een zeer klein bedrag een Pioneer subwoofer TS-WX206a op de kop kunnen tikken. De spanningsvoorziening is geen probleem, die vind ik wel. Het audio signaal is een groter probleem, waar haal ik die vandaan?? Omdat die woofer ook hi-level ingangen heeft dacht ik om gewoon het signaal van de achterluidsprekers af te tappen. Maar helaas..hoe bereik ik die?? Hoe krijg je die bekleding los? Of misschien een beter idee, waar loopt die luidsprekerbekabeling naartoe, is er misschien een handigere plaats om te bereiken? Quote
Guest Stief Posted August 4, 2017 Posted August 4, 2017 Ik zou het gewoon van de headunit pakken. Neem aan dat je de sub in de kofferbak wilt plaatsen? Gewoon de kabels via de deurdorpels van voor naar achter brengen en splitsen bij je radio. Als je niet wilt knippen in je originele bekabeling, kun je een verloopkabeltje nemen en de kabels naar achteren daarop verbinden. Quote
Recommended Posts