Vadebo71 Posted September 10, 2017 Posted September 10, 2017 Leuk die verlichting zo. Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt? Keep up the good works! Quote
xtra40 Posted September 10, 2017 Posted September 10, 2017 en hoe ziet dat er uit in het licht en hoe heet dit op alieexpres ?? Quote
Guest Stief Posted September 10, 2017 Posted September 10, 2017 Car Interior Decor 1m-5m Sewable 2.3mm skirt EL Wire Tron Glow Wire Easy Sew Tag Flexible Flickering led Neon Strip for Festivalhttp://s.aliexpress.com/QBzeIbAF (from AliExpress Android) Quote
Guest Stief Posted September 10, 2017 Posted September 10, 2017 Als je zoekt op 'car led strip'Zul je genoeg vinden.Had het in mijn Sportage in mijn deuren geinstalleerd.Had het aangesloten op de dashboard verlichting, zodat het meedimde met de rest van de interieur verlichting.Als je het bescheiden aanpakt ziet het er luxe en chique uit. Als je overdrijft lijkt het op een kerstboom Quote
Recommended Posts