Guest GreyGriffin Posted September 12, 2017 Posted September 12, 2017 Op de Frankfurt Motor Show 2017 (14 - 24 september) is een Picanto op hoge poten te bewonderen. Nou ja, hoog.... De X-line heeft 1,5 centimeter meer bodemvrijheid dan zijn tamme broertjes. De X-line is ook de eerste Pica met de nieuwe 1.0 T-GDi-turbomotor, die 100 pk levert. Jummie, een Pica met spierballen! Veel luxe aan boord, leuk afgeplat stuurtje. Ook de GT-line krijgt deze potente motor. Volgens Breukelen staat de X-line aan het eind van dit jaar in de Nederlandse showrooms. De prijs moet nog worden onthuld. Quote
xtra40 Posted September 12, 2017 Posted September 12, 2017 ja en ze konden ook nog niet vertellen of deze wel een aanhangertje mag trekken Quote
The_Blackbird Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Ik vraag me af hoe het rijcomfort is in deze pica.. Zo hoog op z'n poten lijkt mij voor nogal wat "bodyroll" te zorgen? Quote
Recommended Posts