capono Posted September 18, 2017 Posted September 18, 2017 Zag gisteren opeens dat een van de wieldoppen van de Picanto krom is. Lijkt wel vervormd door warmte. Of kan er een andere oorzaak zijn? Quote
Mr. T. Posted September 18, 2017 Posted September 18, 2017 Heeft je partner er mogelijk mee gereden? Is idd een behoorlijke afwijking als dat ineens ontstaan is. Quote
capono Posted September 18, 2017 Author Posted September 18, 2017 Of het ineens is, geen idee. Een week of 3 geleden voor het laatst bandenspanning gecontroleerd, toen was het nog niet. Misschien dat ik een stoeprandje heb meegenomen (dat gebeurt de beste wel eens ), maar dan verwacht ik dat hij breekt en niet vervormd. Quote
Co Campagne Posted December 7, 2018 Posted December 7, 2018 Hallo mijn picanto heeft dit ook heb dit enigzins opgelost door ze te verwijderen en de uitstekende velgklemmen aan de binnenzijde deksel iets naar buiten te verbuigen Quote
Recommended Posts