Jeroen010 Posted September 30, 2017 Posted September 30, 2017 Hoi! Bij de accessoires van de Sportage staat een mooie hoes! Die zie ik nog niet bij de Niro. Iemand hier al eens naar geïnformeerd? Lijkt mij erg handig.. Quote
Dutchman Posted September 30, 2017 Posted September 30, 2017 Ik had de hoes van de sportage nog en gebruik hem nu voor de Niro. Geen probleem en past zeer goed. Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk Quote
Jeroen010 Posted October 1, 2017 Author Posted October 1, 2017 Bedankt voor je reactie! Dat is goed om te weten... Is het ook handig, dus werkt het? Hoef je niet meer te krabben? Quote
Dutchman Posted October 1, 2017 Posted October 1, 2017 Bedankt voor je reactie! Dat is goed om te weten... Is het ook handig, dus werkt het? Hoef je niet meer te krabben? Het werkt fantastisch en binnen no time geplaatst en gedemonteerd. Nooit meer krabben of sneeuw te verwijderen! Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk Quote
PeterD Posted October 2, 2017 Posted October 2, 2017 Op 30-9-2017 om 13:41 zei Dutchman: Ik had de hoes van de sportage nog en gebruik hem nu voor de Niro. Geen probleem en past zeer goed. Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk Dankzij jouw opmerking ben ik eens wezen kijken of de hoes van de Carens op de Niro zou passen. Het is niet 100 procent passend, maar zeer goed bruikbaar. 1 Quote
Jeroen010 Posted October 2, 2017 Author Posted October 2, 2017 Perfect! Dat scheelt tijd, ergernis en schade aan ramen! Ik ga 'm bestellen Bedankt voor je reactie(s). Gr. Jeroen Quote
Recommended Posts