First Edition Geplaatst 22 Oktober, 2017 Geplaatst 22 Oktober, 2017 Bij mijn Picanto met ingebouwd navigatie systeem zit een 17 talige 'car navigation system simple manual'. Dit suggereert een soort snelgids te zijn. Op mijn vraag aan KIA naar het bestaan van een 'volledige' handleiding (in boekvorm of digitaal) kreeg ik te horen dat ik via de dealer antwoord zou krijgen. Heeft er iemand wel een uitgebreidere handleiding meegeleverd gekregen? 'Mijn KIA' biedt helaas ook geen oplossing, daar staat helemaal geen handleiding tbv het navigatie systeem. Gr. Bert Quote
Jack_z Geplaatst 29 Oktober, 2017 Geplaatst 29 Oktober, 2017 Zelfde probleem hier, kia nederland zeg stel de vraag aan de dealer en de dealer blijft stil, hoe de radio\navigatie werkt weet ik wel maar ben meer benieuwd de de aansluitingen achterop het apparaat of er bijvoorbeeld rca aansluitingen op zitten en een remote aansluiting, ik heb er overigens niet eens zo een snelstart handleiding zoals jij omschrijf bijgekregen Quote
First Edition Geplaatst 29 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 29 Oktober, 2017 1 uur geleden zei Jack_z: Zelfde probleem hier, kia nederland zeg stel de vraag aan de dealer en de dealer blijft stil, hoe de radio\navigatie werkt weet ik wel maar ben meer benieuwd de de aansluitingen achterop het apparaat of er bijvoorbeeld rca aansluitingen op zitten en een remote aansluiting, ik heb er overigens niet eens zo een snelstart handleiding zoals jij omschrijf bijgekregen Het betreft een LG systeem (model LAN6000EKJA) Met zowel het KIA als Hyundai logo erop. Er zitten 5 stekkers achter in de unit die allemaal gevuld/in gebruik zijn (de stekkers, niet alle pootjes). Quote
Jack_z Geplaatst 30 Oktober, 2017 Geplaatst 30 Oktober, 2017 Dank je heb er even op gegoogeld kom inderdaad wel iets van open source tegen maar niet echt plaatjes van bijvoorbeeld de achterkant, want ondanks dat alle stekker aansluitingen bezet zijn zou ik dat toch graag even willen zien Quote
First Edition Geplaatst 30 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 30 Oktober, 2017 2 uur geleden zei Jack_z: Dank je heb er even op gegoogeld kom inderdaad wel iets van open source tegen maar niet echt plaatjes van bijvoorbeeld de achterkant, want ondanks dat alle stekker aansluitingen bezet zijn zou ik dat toch graag even willen zien Als ik een e-mail adres heb stuur ik je een foto van de achterkant toe. Quote
Jack_z Geplaatst 31 Oktober, 2017 Geplaatst 31 Oktober, 2017 Mailadres in je berichten box en alvast dank Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.