Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo vraag heb een Kia Sportage uit 2005 met een 1din radio en cd rekjes eronder nu wil ik een grote 2din inbouwen , vraag is hoe krijg ik de radio eruit?

Midden paneel met radio en airco enz mooi los?

En de nieuwe juist aangesloten? Of is het 1 stekker?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• 1 maand later...
Geplaatst

Hoi,

Ik had een sportage uit 2006. Irritante was dat de middenconsole afdekplaat waar de radio achter zat, vast geklikt zat. Moest je met zo een handige tool aan de onderkant links eerst losklikken. Daar zat een kleine uitsparing. Dan rechts, midden was ik altijd bang dat die dingen afbraken, maar met tool gaat dat goed en dan bovenin. Aansluitingen klokje en klimaat etc losmaken en dan kan je bij de radio en het vakje. ook ik heb 2 din navigatie ingebouwd in mijn sportage.

5a227c746387f_Sportageconsole.thumb.PNG.27033ee6bb32a0db3991e7ebc9eef944.PNG

Je kan het goed zien op het plaatje met nr 9 en nr 2. Aan de onderzijde 3 klik verbindingen, in het midden 2 (gaan heel zwaar, gebruik tool aanbevolen) en bovenin ook 3.

Succes

Ruud

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...