Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

snelheidsmeter digitaal

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Graag zou ik op mijn Sportage 3  X-ecutive , het iets anders willen hebben ingesteld en wel de snelheidsmeter , is er een mogelijkheid om die digitaal in te stellen ,  of is er iemand die weet of het mogelijk is om het aan te passen ?

Geplaatst

heb je vraag even verplaatst naar het juiste forum deel 

gaarne even opletten waar je je vraag stelt je vraag gaat over een sportage 3 dus daar kun je dan het beste de vraag stellen 

dan is de kans op een antwoord vele male groter 

Geplaatst
8 uur geleden zei xtra40:

heb je vraag even verplaatst naar het juiste forum deel 

gaarne even opletten waar je je vraag stelt je vraag gaat over een sportage 3 dus daar kun je dan het beste de vraag stellen 

dan is de kans op een antwoord vele male groter 

Bedankt xtra40 , ik ben nog maar kort op dit forum dus alle hulp is welkom .

Geplaatst

Het gaat mij dus om het binnenste deel waar de snelheidsmeter eigenlijk om heen draait , er zijn meerdere mogelijkheden ,maar er zit digitaal geen snelheidsmeter op , maar neem aan dat het door een vakkundig persoon wel erop gezet kan worden .

20171128_113955_resized.jpg

Geplaatst

Falcon ,nee niet kapot ,maar een digitale snelheidsmeter is veel naukeuriger en ik persoonlijk vind het veel mooier, had het ook zo op mijn vorige insignia en heb een tooltje kunnen bemachigen in Duitsland en toen had ik een dubbele snelheidsmeter en een andere kleur dahsbord , die man werkte bij Opel 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Franco49:

Falcon ,nee niet kapot ,maar een digitale snelheidsmeter is veel naukeuriger en ik persoonlijk vind het veel mooier, had het ook zo op mijn vorige insignia en heb een tooltje kunnen bemachigen in Duitsland en toen had ik een dubbele snelheidsmeter en een andere kleur dahsbord , die man werkte bij Opel 

hang altijd mijn mobiel in de toetoet geeft ook km aan

Geplaatst

Falcon , dat doe ik ook wel maar had toch liever wat ik omschreef en die mogelijkheid moet er zijn, net als de motor van je auto tunen doe zoiets niet heb het wel gedaan bij mijn kia sorento , bij de sportage scheeld dat 60 pk .

Geplaatst
58 minuten geleden zei Franco49:

Falcon , dat doe ik ook wel maar had toch liever wat ik omschreef en die mogelijkheid moet er zijn, net als de motor van je auto tunen doe zoiets niet heb het wel gedaan bij mijn kia sorento , bij de sportage scheeld dat 60 pk .

ja maar wat een toestand, je vind het een maand mooi en dan zie je het niet meer.

Geplaatst

Nu ik vanmiddag toch bij de dealer was ook maar even aangekaart over de snelheidsmeter , nou er is bij Kia geen mogenlijkheid om het digitaal te maken , maar erw erdt wel gezegd een goede tegneut zal het zeker kunnen doen , dus wie weet of kent iemand die zoiets al heeft gedaan !  

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...