Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Stalen velgen voor winterbanden

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De verkoper van de Kia Dealer beloofde dat de originele stalen velgen van mijn Kia Ceed ook op mijn nieuw Niro pasten. Nou, ze passen er wel op maar het gaat niet lekker rijden. Dus mag ik nog een duur setje nieuwe velgen aanschaffen (€1200.-).

Mocht er nog iemand overstappen van de Ceed naar de Niro, dan weet je dit al vast.

Iemand nog interesse in een set velgen met winterbanden voor de Ceed. Inclusief originele wieldoppen. De voorbanden zijn alleen nog maar 3 mm profiel. de achterbanden iets meer.

• 2 maanden later...
Geplaatst

Ja dat probleem heb ik ook. Overgestapt van een Kia Pro Cee'd naar een Pro Cee'd GT. Wilde ik afgelopen week mijn winterbanden met 15" LM Kia velgen er op leggen. PAST het NIET grgrgrgegege. De remklauw komt tegen de velg aan. Dit bij Kia gemeld maar na 4 dagen nog steeds geen antwoord hierop, wel al verschillende keren "We zijn er mee bezig een beetje lastige vraag" En dit terwijl er in het instructieboekje staat dat ook 15" velgen zouden passen. Grgrgrgrgrgr. Het ergste is dat ik of een 15" of een 16" reserveband heb.... ma.w. zou die passen ???

DSC_0005.jpg

Geplaatst
Op 6-12-2017 om 22:44 zei Kirebo:

De verkoper van de Kia Dealer beloofde dat de originele stalen velgen van mijn Kia Ceed ook op mijn nieuw Niro pasten. Nou, ze passen er wel op maar het gaat niet lekker rijden. Dus mag ik nog een duur setje nieuwe velgen aanschaffen (€1200.-).

Mocht er nog iemand overstappen van de Ceed naar de Niro, dan weet je dit al vast.

Iemand nog interesse in een set velgen met winterbanden voor de Ceed. Inclusief originele wieldoppen. De voorbanden zijn alleen nog maar 3 mm profiel. de achterbanden iets meer.

Jammer inderdaad, Welke velgen maat heb je ??

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...