nickd Geplaatst 19 Juni, 2009 Geplaatst 19 Juni, 2009 Hallo allen. Ik wil een Sorento kopen en wil graag een automaat. Ik zit dan wel gebakken aan een diesel. (of die dikke 3.3 maar das me te zuiperig) Iemand tips waar ik op moet letten? ik zie er veel uit bv 2004/2005 met rond de 150000 km maar dat zijn over het algemeen leasebakken geweest dus ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Gaarne tips dus, thanks!! Quote
pepijn21 Geplaatst 13 Augustus, 2009 Geplaatst 13 Augustus, 2009 Beste Nickd, ik heb afgelopen weekend mijn kia sorento 3.5 te koop gezet op marktplaats. Ik krijg een nieuwe leaseauto, dus de kia gaat de verkoop in. Het is een automaat met LPG G3 installatie, dat maakt het rijden een stuk leuker... tussen €25-€30 euro de tank vol. De auto heeft 110.000 gelopen (bijna) en is goed onderhouden. Dus mocht je belangstelling hebben, op marktplaats staat de advertentie (prijs is een biedprijs). groeten, Yvonne ps auto staat in Oirsbeek Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.