the-boss Geplaatst 19 Juni, 2009 Geplaatst 19 Juni, 2009 Vandaag mijn sportvelgen gehaald, de volgende stap is natuurlijk de remklauwen rood verven. Heeft iemand dit al eerder gedaan, en welke verf moet je dan daarvoor gebruiken. Pierre Quote
Tazteam Geplaatst 20 Juni, 2009 Geplaatst 20 Juni, 2009 Hitte bestendige verf werkt prima. Ik zou GEEN spuitbus pakken, deze waaiert te veel uit, maar verf aanbrengen dmv een kwastje. Wel eerst heel goed ontvetten, bv met remmenreiniger. Succes Philip Quote
the-boss Geplaatst 20 Juni, 2009 Topic Starter Geplaatst 20 Juni, 2009 Oke, ik zal een gaan kijken in de bouwmarkt of halfords, bedankt. Quote
mr_pimp_ Geplaatst 20 Juni, 2009 Geplaatst 20 Juni, 2009 Vandaag mijn sportvelgen gehaald, de volgende stap is natuurlijk de remklauwen rood verven. Heeft iemand dit al eerder gedaan, en welke verf moet je dan daarvoor gebruiken.Pierre hallo,van mijn cee'd heb ik de remklauwen afgehaald en gespoten(natuurlijk beetje afscheuren en ontvetten) 1 met primer en dan met spuitbus voor remklauwen tis natuurlijk wel niemagelijk om de liedingen vn de remolie te onluchten maar na 2 keer probeeren lukte het wel:).ik heb tijdje geleden van een suzuki het ook gedaan maar ik heb het nie afgehaald gwn afplakken de rubbers en het spatbord binnen met krantepapier afplakken en papierplaklint enzo en dat ging ook met een mooi resultaat;) mvg kevin Quote
Gast Daiz Geplaatst 20 Juni, 2009 Geplaatst 20 Juni, 2009 Mijn kia picanto heeft al een tijdje rode remklauwen Velgen eraf gehaald... remklauwen losgemaakt en met een kwastje geverft. Ziet er sportief uit vind ik Succes! Gr Daiz Quote
the-boss Geplaatst 28 Juni, 2009 Topic Starter Geplaatst 28 Juni, 2009 heb inmiddels de voorwielen gedaan. Foto van de velgen onder de auto. Velg achterwiel Velg voorwiel met geschilderde remklauw Quote
Relena Geplaatst 29 Juni, 2009 Geplaatst 29 Juni, 2009 Zo leer je nog eens wat. Ziet er goed uit. Groetjes, Relena Quote
brouwer2001 Geplaatst 29 Juni, 2009 Geplaatst 29 Juni, 2009 het is net dat beetje extra. ziet er goed uit gr ronald Quote
the-boss Geplaatst 29 Juni, 2009 Topic Starter Geplaatst 29 Juni, 2009 ik vind het ook wel blits staan hoor, net voor de 2e keer gedaan, 18 uur drogen, morgen de achterwielen. Ik heb ze gewoon schoongemaakt met de staalborstel, toen met een spuitbus ontvetter afgespoten, laten drogen daarna rode hammerite erop. Geen hittebetstendige, potje kost 11 euro en is ruimvoldoende om alle 4 de klauwen 2x te doen. Heb er veel overgelezen op het internet en de meeste gebruiken hammerite. per wiel ongeveer 15min werk. Bedankt voor de reacties..... Quote
JUNKSTAR Geplaatst 30 Juni, 2009 Geplaatst 30 Juni, 2009 ik hoop wel voor je dat je der lang plezier van heb aangezien het geen hittebestendige verf is , wel gaaf gedaan lekker opvallend , heb mijn remklauwen wit gespoten maar dan wel hittebestendig , was 12,50 per spuitbus en 1 blanke lak voor de glans cq beschermlaag, alleen heb der nog geen plezier van omdat ik nog steeds wacht op me velgen Grrrrrrrr mjaaaa het houdt je bezig Greeetz Danny Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.