CJAvHam Geplaatst 17 December, 2017 Geplaatst 17 December, 2017 Ja denk aan storing van start onderbreker als ik tijd heb kijk ik eff in werkplaats handboek of daar wat in staat over storingen van startonderbreker je hoort nog welVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
M.arco Geplaatst 17 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 17 December, 2017 Ben weer een stapje verder, ben bezig het Texalarm er (deels) uit te halen. Wat een wirwar van kabels, misschien dat ik hem er wel helemaal uitsloop. Als ik het goed heb zijn bruin en bruin/wit van de onderbreker. En groen en groen/wit schijnen van de ontsteking/brandstoftpomp te zijn... die moet ik nog vinden.. overigens, vandaag 650km met de auto gereden en niks aan de hand! Quote
M.arco Geplaatst 17 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 17 December, 2017 8 uur geleden zei CJAvHam: Ja denk aan storing van start onderbreker als ik tijd heb kijk ik eff in werkplaats handboek of daar wat in staat over storingen van startonderbreker je hoort nog wel Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk was ook al wezen neuzen, maar nog niet gevonden. Ideaal pdf bestand trouwens!! Quote
CJAvHam Geplaatst 17 December, 2017 Geplaatst 17 December, 2017 Ja hele handboek bestaat uit stuk of 20 van dar soort filesVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
CJAvHam Geplaatst 17 December, 2017 Geplaatst 17 December, 2017 Het is 1 cd vol van die filesVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
M.arco Geplaatst 17 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 17 December, 2017 Sodeju! Wel geweldig man, heel interessant en leerzaam! Quote
M.arco Geplaatst 30 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 30 December, 2017 Mn ouders moesten laatst richting Apeldoorn, en ja hoor.. aantal keer uitvallen, en niet willen starten. Deze keer echter met het symbool van een auto met sleuteltje er in, startonderbreker dus! Routemobiel was snel ter plaatse, en had m'n vader gevraagd of ik de beste man aan de lijn kon krijgen. Heb hem verteld dat dit vrijwel zeker de onderbreker was, en hem deze doorlaten verbinden. En Yes, starten! Inmiddels is deze er helemaal tussen uit en heb ik alles netjes teruggeplaatst op een nette manier. Tot dus ver nog geen problemen meer het gehad! Alleen nu verder met het tweede probleem, het uitvallen van de kachelmotor, en het niet opstarten! Er is een klojo met de auto bezig geweest, dus ook dit nog oplossen. Wellicht beter om hier voor even een nieuw topic te starten om het overzichtelijk te houden! Quote
xtra40 Geplaatst 30 December, 2017 Geplaatst 30 December, 2017 ik denk dat voor dat je er een hele hoop topics voor gaat aanmaken (mag uiteraard wel) je er heel erg slim aan doet om eerst dat alarm er even helemaal uit te halen en alles weer even terug te brengen naar origineel een alarm die koppelt meestal meer af dan alleen de start onderbreker en als die al niet goed was is mischien de 2e onderbreker ook wel niet goed klasse 3 alarm heeft meestal 2 of meerdere onderbrekers ingebouwd en mischien zit die wel op dat systeem Quote
M.arco Geplaatst 30 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 30 December, 2017 Heb hem helemaal nagelopen en onderbrak alleen het starten, geen brandstofpomp oid.. of dit door een erkend SCM installateur is gedaan twijfel ik niet aan, nee dus ;). Maar zit er nu prima in... overigens, een hele hoop topics? Ik geef slechts aan een ander topic te willen starten voor een ander mankement/probleem. Lijkt mij persoonlijk overzichtelijker dan alles in één topic aangezien dit los staat van de startonderbreker.. maar ja, wie ben ik Quote
xtra40 Geplaatst 30 December, 2017 Geplaatst 30 December, 2017 ik geef het alleen maar even aan als tip werk zelf als monteur en maak dit soort ellende vaak genoeg mee oud alarm en dan de gehele stroom voorziening afgekoppeld nou dat geeft leuke effecten en apart topic is altijd overzichtelijker Quote
M.arco Geplaatst 21 Januari, 2018 Topic Starter Geplaatst 21 Januari, 2018 Nadat het een hele tijd goed is gegaan is het gisteren weer gebeurd, uitvallen en niet meer aan willen. Geen fouten, maar ik vermoed toch zeer sterk de krukassensor. Iemand een idee waar deze zich bevindt bij de 2.0 crdi 4x4? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.