BvE Geplaatst 27 December, 2017 Geplaatst 27 December, 2017 Hoeveel en welke updates zijn er tot nu toe geweest op de Kia, bij mij allen navigatie update ! Quote
gjcvro Geplaatst 27 December, 2017 Geplaatst 27 December, 2017 Ik heb de update zelf niet gehad, maar ik dacht ook voor de cruise control? Quote
HansG Geplaatst 27 December, 2017 Geplaatst 27 December, 2017 Er is een update voor de CC geweest. Die heb ik gehad. Duidelijke verbetering. Quote
Gast Nirofan Geplaatst 27 December, 2017 Geplaatst 27 December, 2017 Op 10 December mijn 1e 15000km buurt. Daarbij een update gekregen om stotterende rijden met CC te voorkomen. Dit mocht (moest) de dealer uitvoeren van KIA. Ik had deze problemen overigens niet (heb ACC). Ik ben overigens huiverig voor updates . Ik werk in de IT en een update is niet altijd een verbetering. Soms zelfs een verslechtering. Gelukkig tot heden geen nadelige gevolgen trouwens. Quote
BvE Geplaatst 28 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 28 December, 2017 10 uur geleden zei Nirofan: Op 10 December mijn 1e 15000km buurt. Daarbij een update gekregen om stotterende rijden met CC te voorkomen. Dit mocht (moest) de dealer uitvoeren van KIA. Ik had deze problemen overigens niet (heb ACC). Ik ben overigens huiverig voor updates . Ik werk in de IT en een update is niet altijd een verbetering. Soms zelfs een verslechtering. Gelukkig tot heden geen nadelige gevolgen trouwens. Ok Nirofan, dit heb ikzelf ervaren bij mijn vorige auto werd er toen niet beter van. Maar naar lang zeuren bij de dealer is het toch verholpen (4 maanden) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.