-
Posts
1,342 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
106
gjcvro last won the day on May 15
gjcvro had the most liked content!
About gjcvro
Algemeen
-
Auto
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
gjcvro's Achievements
-
De accu doet precies waar hij voor bedoeld is, de elektronica opstarten. In tegenstelling tot een normale auto doet hij volgens mij niets met b.v. de startmotor, daarom kan hij veel kleiner zijn. Vraag me wel af hoe lang je kunt parkeren met parkeerlichten aan, of bijvoorbeeld met alarmlichten.
-
Alles relatief natuurlijk, de ev gebruikt net zo veel of minder kwh voor hetzelfde ritje, dus als je minder dan laten we zeggen 50 km rijdt is het gelijk. In tegenstelling tot een benzineauto rij je hem minder ver leeg en zet je hem wat vaker aan de lader er zijn mensen die de niro grotendeels via de granny laden.
-
De normale accu van de Niro is erg klein, dus ja de auto 25 minuten met de klep open laten staan kan al voor problemen zorgen. Heb je de accu rechts achetrin (dan zit daar achter de wielkast een dikke bult) of heb je een accu reset knop linksonder bij het stuur, dan zit de accu onder de achterbank.
-
Weet je zeker dat de lader maar 10A is? De meeste zijn instelbaar, ik heb alleen de mijne bij de e niro nog niet uitgepakt, maar dacht dat die tot 12 of 16 ging. Ziet er hetzelfde uit.
-
Herkent hij hem niet of vraagt hij bevestiging omdat hij denkt dat het een harde schijf is? Dat had ik namelijk maar ik kon daarna wel doorgaan. Ik heb de update ook gedaan na afsluiten auto, dan mag hij van mij lekker zelf uitzoeken hoe lang het duurt.,
-
Ik lees het goed, maar wij hebben blijkbaar een verschil van mening over de term "moeilijk" of "niet te vinden"..
-
sorry, maar kijk even een paar berichten naar boven naar een bericht van mij, zoals ik er bij schrijf zijn dat de prijzen van een e-niro. meteen er onder staan de prijzen van een hybride.. simpeler vergelijken dan dat kunnen we het niet maken.
-
Goed, je hebt duidelijk de berichten hierboven niet gezien?
-
Bij de draagbare stel je het toch in op de lader? En ik heb uiteindelijk thuis de lader gewoon beperkt op 10A per fase. Laden gaat snel genoeg, en in huis kan alles nog gewoon aangezet worden.
- 5 replies
-
- 1
-
-
- voor
- instellingen
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Bijzonder dat dit pas 1 keer gebeurd is, dit is inderdaad VESS, en dit geluid zou de auto altijd moeten maken onder de 30 km/h. Kan alleen zijn dat het bij de hybride iets minder vaak aangezet wordt. Ben benieuwd of de dealer zijn gezicht in de plooi kan houden als je met dit bij hem aankomt als storing. Hoelang heb je de auto al?