Jump to content

gjcvro

Leden
  • Content Count

    686
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    26

gjcvro last won the day on February 4

gjcvro had the most liked content!

Community Reputation

107 Excellent

About gjcvro

  • Rank
    Gevorderd Lid

Algemeen

  • Auto

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 580 euro terugkrijgen, a 8 ct zou betekenen dat je 7.250‬ KW/h meer hebt geproduceerd dan gebruikt. Dat is stevig. Wat heb je dan voor installatie?
  2. Zelfs als de benzinemotor draait gebruikt hij de elektromotor om zuiniger te rijden dus of het echt heel veel scheelt om volledig elektrisch te rijden betwijfel ik. Aan de andere kant probeer ik het wel vaak te doen, gewoon omdat de auto dan net iets fijner rijdt, zeker bij lagere snelheden.
  3. Vooral de hoogte De vaste haak moet onder de kentekenplaat blijven, een afneembare mag hoger zijn, mits je hem wel weer netjes verwijderd als je er niets aan hebt hangen. Ik vind het ook wel fijn om een extra bumper te hebben, dus daarom wil ik een vaste haak hebben. Heeft me al heel wat schade bespaart. En vwb het filmpje hier wordt met 1 hand op de drager gedrukt, niet eens zo heel erg hard. Dat is echt geen groot gewicht.. en dan kijkend naar de ruimte tussen haak en bumper, vind ik het schokkend. Er zou 100 kg op de knobbel mogen hangen..
  4. "Wiebelt wat" vind ik een understatement: (dit is een vaste trekhaak, zonder modificatie uit 2017)
  5. eerlijk gezegd, geen idee welk merk. Heb ook geen typeplaatje gevonden.
  6. ja, en de rest van de auto en de aanhanger/caravan ook.. en op een gegeven moment komt dan het laagste punt aan de grond, wat verrassend vaak het neuswiel is. Maar wat jij er nou mee bedoeld? En als je twijfelt: er staat vast wel ergens een Niro in de buurt met een vaste haak, meetlint mee en meten maar, bij je huidige auto en bij de Niro. Met een aanhanger heb ik nog nooit problemen gehad.
  7. De vaste haak heeft de beperking van de nummerplaat, daar mag hij niet voor zitten. Dat in combinatie met een volle bepakking kan problemen geven.
  8. Ben wel benieuwd. Het ziet er wel wat fraaier uit. OF is het soms een model zonder adaptive CC?
  9. tenzij je door de 0 heen gaat.. dan krijg je heel weinig euries voor je stroom.. gemiddeld iets van 6 ct?
  10. gjcvro

    kia niro total los

    Klopt, en ook die auto had 4 banden en een stuur.. Verder houdt denk ik wel elke vergelijking op. Overigens eens een keer een slipcursus gedaan waarbij er toen 1 citroen C5 meedeed, toen nog met de pneumatische vering. Bizar om te zien hoeveel dat nou nog uitmaakte. Vergelijkbare auto's met nagenoeg dezelfde banden die met lagere snelheden (30 km/h) uit de bocht glijden en deze die gewoon met 50km/h doorreed. Lag niet aan de chauffeur want we hadden 4 rijders per auto.. De instructeur stond ook even vreemd te kijken.
  11. Natuurlijk een wilde gok, maar zijn alle updates uitgevoerd? Ik heb het bij de Niro nog nooit gehoord, maar bij een Ford heb ik wel zoiets raars gehad. Auto wilde niet openen, totdat je de achterklep had ontgrendeld en weer dichtgegooid.. Dat bleek uiteindelijk een softwarefout te zijn.
  12. Mijn vaste trekhaak had ook deze lamme constructie. Is uiteindelijk vervangen door een trekhaak waarbij de balk wel helemaal tot het einde doorloopt. Ik had een filmpje gemaakt en dat hebben ze ook doorgestuurd naar de fabrikant v/d trekhaak zeiden ze. Ze wilde het in ieder geval maar wat graag hebben.
  13. gjcvro

    kia niro total los

    Dan heb je of een verkeerde cursus gehad, of er weinig van opgestoken. (maar is makkelijk kletsen achteraf)
  14. gjcvro

    kia niro total los

    Op zo'n moment denk je waarschijnlijk niet veel na, maar handel je. Toch als ik zo lees wat je hebt gedaan zou ik je aanraden je nog eens in de techniek te verdiepen of een slipcursus te volgen. Succes met de afhandeling, snap dat het een hoop gezeik geeft maar als je de verkeerde verzekeringsmaatschappij hebt heb je net zo veel ellende als je nu met private lease hebt. (ja, ik heb persoonlijke ervaring en het was niet eens mijn schuld, wel een hoop ellende mee gehad).
×
×
  • Create New...