Jump to content
  • Sign Up

gjcvro

Leden
  • Content Count

    591
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

gjcvro last won the day on June 21

gjcvro had the most liked content!

Community Reputation

82 Excellent

About gjcvro

  • Rank
    Gevorderd Lid

Algemeen

  • Auto

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. klinkt bijna als https://ifttt.com/ en als je de api daar aan koppelt kan iedereen zelf bedenken watals..
  2. zo lomp hard gaan elektrische motoren nou ook weer niet. ik heb een energica en een zero gereden, maar het is snel, niet bloedsnel. wellicht de nieuwe zero of de energica 107
  3. gjcvro

    caravan trekken

    ook als je de gewone rem gebruikt rem je eerst op de 'dynamo' cq elektromotor. Zie de meters op je dashboard.
  4. Ik weet niet hoor, maar op de kosten van een compleet station is het een druppel op een gloeiende plaat en je kunt er meer klanten door krijgen. En die kosten: https://www.geldburger.nl/kosten-pinautomaat-8-aanbieders/ Klinkt als een excuusbriefje.
  5. Heel slim om er voor te zorgen dat elektrisch rijden makkelijk geaccepteerd wordt.. NOT. En kosten? Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen, iedereen die iets wil verkopen in NL heeft wel een pinapparaat, dus zo moeilijk kan het gewoon niet zijn. Het klinkt eerder als krampachtig klanten binden.
  6. Als je dit zo leest is het toch gewoon krankzinnig dat je zo veel moeite moet doen om bij de juiste laadpaal met het juiste pasje aan te komen. Je kunt met een pin pas onderhand fooi aan een zwerver geven, maar bij een laadpaal betalen kan niet?
  7. afgelopen onderhoudsbeurt maar weer eens aangegeven dat het niet goed zit met de (vaste) wiebelhaak. uiteindelijk, ook na het tonen van het filmpje kreeg ik bericht dat er een nieuwe trekhaak onderkomt. blijkbaar was er ook geen verstevigingsset te krijgen voor dit type.
  8. lol, bij renault noemen ze het uiteindelijk een producteigenschap en doen ze niks meer, behalve de motor niet meer nieuw leveren en stil vervangen, dus het kan nog erger. neemt niet weg dat dit ook niet goed is.
  9. Ik weet niet welke velgen je hebt, maar volgens mij zitten in de originele velgen ook geen centreer ringen. Dat is vaak voor aftermarket velgen. En het is vooral een hulpmiddel, in theorie zou je zelf zonder moeten kunnen.
  10. nee, maar denk al wel langer dan 3 maanden
  11. Een paar maanden geleden hebben ze de tekst aangepast: Art. nr: ZKDE99047461 Trekhaak met vaste kogel (excl. kabelset) (voor Niro met trekgewicht). Omdat de kentekenplaat bij dit model laag gemonteerd is, zal de trekhaakkogel bij deze vaste trekhaak wat lager liggen. Dit om er voor te zorgen dat de kentekenplaat nog goed leesbaar is. Indien u een aanhanger of caravan wilt trekken, is het advies de trekhaak met afneembare kogel te kiezen waarbij de trekhaakkogel hoger zit. https://webshop.kia.nl/accessoires/transport/0/ZKDE99047461&modelid=128/
  12. Er zijn serieus mensen die zo lang van te voren gas loslaten dat ze de complete doorstroming stagneren. En dan ook het liefst nog voor eens toplicht waarbij afslaand wel door zou mogen rijden, maar niet kan omdat iemand zo nodig 1 tiende liter benzine bespaard. Dat zijn degene waar ik me aan erger. Of jij tot die categorie behoort zou ik niet weten, ken je niet
  13. ja, dat zal best, alleen wil ik niet zo'n eikel zijn die 400 meter voor het stoplicht al begint af te remmen, waardoor de auto's achter me weer rood hebben.. Dus ik rij gewoon met het verkeer mee.
  14. Met een zware last er achter in de bergen kun je je accu wel leeg krijgen. En hij is bij mij een keer flink leeg geweest door het heel langzaam kruipen in de file, stapvoets rijden. Overigens over dat minder hard afremmen op de motor, je kunt ook gewoon nog met de rem bijremmen, ook die energie gaat naar de accu, dus per saldo maakt dat geen groot verschil.
  15. suc6 met lezen. 1:20 is normaal haalbaar zonder gekke dingen. En dan 1:17/18 in de winter, 1:20/24 in de zomer.
×
×
  • Create New...