Jump to content

gjcvro

Leden
  • Posts

    1,342
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    106

gjcvro last won the day on May 15

gjcvro had the most liked content!

Algemeen

  • Auto

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

gjcvro's Achievements

  1. De accu doet precies waar hij voor bedoeld is, de elektronica opstarten. In tegenstelling tot een normale auto doet hij volgens mij niets met b.v. de startmotor, daarom kan hij veel kleiner zijn. Vraag me wel af hoe lang je kunt parkeren met parkeerlichten aan, of bijvoorbeeld met alarmlichten.
  2. gjcvro

    Opladen PHEV

    Alles relatief natuurlijk, de ev gebruikt net zo veel of minder kwh voor hetzelfde ritje, dus als je minder dan laten we zeggen 50 km rijdt is het gelijk. In tegenstelling tot een benzineauto rij je hem minder ver leeg en zet je hem wat vaker aan de lader er zijn mensen die de niro grotendeels via de granny laden.
  3. Dit ging niet over een e niro, maar de rest van je verhaal klopt redelijk, alhoewel ik in 4 jaar tijd nooit problemen heb gehad met de hybrid.
  4. De normale accu van de Niro is erg klein, dus ja de auto 25 minuten met de klep open laten staan kan al voor problemen zorgen. Heb je de accu rechts achetrin (dan zit daar achter de wielkast een dikke bult) of heb je een accu reset knop linksonder bij het stuur, dan zit de accu onder de achterbank.
  5. gjcvro

    Opladen PHEV

    Weet je zeker dat de lader maar 10A is? De meeste zijn instelbaar, ik heb alleen de mijne bij de e niro nog niet uitgepakt, maar dacht dat die tot 12 of 16 ging. Ziet er hetzelfde uit.
  6. Herkent hij hem niet of vraagt hij bevestiging omdat hij denkt dat het een harde schijf is? Dat had ik namelijk maar ik kon daarna wel doorgaan. Ik heb de update ook gedaan na afsluiten auto, dan mag hij van mij lekker zelf uitzoeken hoe lang het duurt.,
  7. Waarschijnlijk is de MY22 broncode nu echt afgesplitst van de MY20 en niet meer compatible.
  8. Ik lees het goed, maar wij hebben blijkbaar een verschil van mening over de term "moeilijk" of "niet te vinden"..
  9. sorry, maar kijk even een paar berichten naar boven naar een bericht van mij, zoals ik er bij schrijf zijn dat de prijzen van een e-niro. meteen er onder staan de prijzen van een hybride.. simpeler vergelijken dan dat kunnen we het niet maken.
  10. gjcvro

    Kerk orgel

    Correct, geluid is verplicht en maakt hij altijd. Bijzonder is wel dat de auto stil stond, in p stand zou het uit moeten gaan. En e niro of hybide of plugin maakt voor het geluid niet uit volgens mij.
  11. Goed, je hebt duidelijk de berichten hierboven niet gezien?
  12. gjcvro

    Kerk orgel

    De rest google je zelf maar
  13. Bij de draagbare stel je het toch in op de lader? En ik heb uiteindelijk thuis de lader gewoon beperkt op 10A per fase. Laden gaat snel genoeg, en in huis kan alles nog gewoon aangezet worden.
  14. gjcvro

    Kerk orgel

    Bijzonder dat dit pas 1 keer gebeurd is, dit is inderdaad VESS, en dit geluid zou de auto altijd moeten maken onder de 30 km/h. Kan alleen zijn dat het bij de hybride iets minder vaak aangezet wordt. Ben benieuwd of de dealer zijn gezicht in de plooi kan houden als je met dit bij hem aankomt als storing. Hoelang heb je de auto al?
×
×
  • Create New...