Night Fire Posted September 12, 2004 Posted September 12, 2004 Ik heb ondertussen ook mijn Sorento kunnen ophalen bij de dealer na 11 maanden. Ik heb hem nu anderhalve week en ik merk dat er h????l snel krasjes opkomen, bij het geringste takje staat er al een kras op. Mijn Sorento is zwart en dan zie je dat dus erg snel, hebben er meer Sorento rijders last van? Quote
AJ Mol Posted September 12, 2004 Posted September 12, 2004 Beste Night Fire, De zwarte lak is inderdaad wat gevoelig en er komen snel krasjes op. Zeker in het begin erger je daar aan. Dus blijf altijd voorzichtig. Het beste is om de wagen te laten behandelen. Bijv. met Diamond Brite. Een vertegenoordiger is aanwezig op het Kia Event. Dus ik zou zeggen kom langs. Leden krijgen 10% korting. Na zo'n behandeling kun je je auto makkelijker wassen. Ga zeker nooit dooe een wasstraat heen met borstels, dan wordt het alleen maar erger. Quote
Recommended Posts