Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Zoals bij velen staat ook "mijn" sportage al even in de bestelling ?

Om nu te voorkomen dat het "happy" gevoel te veel wegebt, zou het leuk zijn dat sportage rijders die hun wagen al geleverd hebben gekregen ons af en toe lekker maken met hun rijervaringen, opvallende zaken, zaken die zij missen, etc.. :P

Ook al duurt het dan lang ..................... dan kan ik me toch op de sportage blijven verheugen.

Wie begint .......:idea:

• Administrators
Posted

Hans,

ik ben even benieuwd naar welke versie je hebt besteld en wat voor wagen je nu (nog) rijdt.....

Ik krijg 'mijn' Sportage als het goed is eind deze maand geleverd......spannend!

Posted

Ha die Jheroen,

Ik heb een 2 liter benzine 2wd executive gekocht in satinsilver, ik had het geluk dat de dealer, t.b.v. zijn eigen voorraad, al zo'n uitvoering op 11 maart had besteld, dus deze auto staat nu op mijn naam.

levering....... :?::?::?:

Stel dat hij in november wordt geleverd, zal ik hem dan bij de dealer laten staan en hem pas in januari laten voorzien van kenteken.

Wat is verstandig? :oops:

Ik rijd op dit moment een mondeo uit 2001, een geweldige auto, ik kan niets anders zeggen, maar ja... je wil eens een keer iets anders h?...

Posted
Stel dat hij in november wordt geleverd, zal ik hem dan bij de dealer laten staan en hem pas in januari laten voorzien van kenteken.

Oke zegt de dealer: Betaal je hem wel even want ik moet ook afrekenen met de importeur.

Dat is goed zegt Hans.

Mja Hans wilt bellen 2 januari maar er wordt niet opgenomen. Raar.

Dan maar even langsgereden in Fordje.

He...het hek zit dicht...beslag gelegd.

Chips....geen auto ..geen geld.

En je krijgt echt niets terug hoor.

ZIt je straks bij Tros Radar..

Kans is klein maar altijd aanwezig.

Mijn advies: gelijk afhalen en afhandelen.

En inruilprijs hangt tegenwoordig van maand af en niet van jaar.

Ik moet nog wachten tot oktober, hoop dat hij er dan is.

Lang wachten is wel veel voorpret :lol:

Posted

Ik moet nog wachten tot oktober, hoop dat hij er dan is.

Lang wachten is wel veel voorpret

Meer voorpret:

Een voordeel van levering in oktober is dat het kenteken gaat veranderen naar 1 cijfer 3 letters 2 cijfers. :shock::shock::shock:

1-BBB-01

gr doktor

• Administrators
Posted
Ha die Jheroen,

Ik heb een 2 liter benzine 2wd executive gekocht in satinsilver, ik had het geluk dat de dealer, t.b.v. zijn eigen voorraad, al zo'n uitvoering op 11 maart had besteld, dus deze auto staat nu op mijn naam.

levering....... :?::?::?:

Ik rijd op dit moment een mondeo uit 2001, een geweldige auto, ik kan niets anders zeggen, maar ja... je wil eens een keer iets anders h?...

Hee Hans, ik heb ook een auto in die kleur besteld; ook ik had de mazzel dat de dealer de auto al op voorhand besteld had en dat ie dus snel leverbaar is!

Als het goed is staat ie vandaag of morgen bij de dealer en wordt ie 28 juni geleverd! Wel spannend hoor.... trouwens het valt me op dat je die auto eigenlijk helmaal niet ziet rijden, heel af en toe zie ik er 1 ( tot nu toe de enige) dus straks rij je een bijzondere wagen totdat de andere kopers 'em ook geleverd krijgen.

Ik rij momenteel een toyota avensis uit 2000 een d4 met 150 pk, maar ja lage zit en een sedan he...... ik wil dus ook wat anders! In ieder geval een legere portemonnee is het resultaat.

• Administrators
Posted

update: vandaag de dealer gebeld: hij staat er! nu nog de afleverbeurt enzo en dan...... karren!!

:D:!::wink::lol::cool:

Posted

Jheroen, gefeliciteerd,

Top, mazzelaar........... :cool:

Klopt wat je zegt, ik zie de kia sportage zeer..... :x ............zelden.

Ik rij toch heel wat km tussen Den Bosch en Eindhoven, maar sportages zie ik dus nooit.

Laat je straks eens weten of de auto je goed bevalt?

:roll:

• Administrators
Posted
update: vandaag de dealer gebeld: hij staat er! nu nog de afleverbeurt enzo en dan...... karren!!

:D:!::wink::lol::cool:

Gefeliciteerd!! We zien de foto's wel :P

Echt wel!

ik zal woensdag meteen een paar foto's maken! Zal ik er ook een paar maken van de tankbeurten? :-( dure pokke benzine ook....

• Administrators
Posted
Jheroen, gefeliciteerd,

Top, mazzelaar........... :cool:

Klopt wat je zegt, ik zie de kia sportage zeer..... :x ............zelden.

Ik rij toch heel wat km tussen Den Bosch en Eindhoven, maar sportages zie ik dus nooit.

Laat je straks eens weten of de auto je goed bevalt?

:roll:

Zeker Hans! ik denk dat ie best zal bevallen, ik lees de laatste tijd heel veel artikelen van buitenlandse autosites en helaas wordt ie daar nogal eens de hoek in geschreven..... jammer..... ik hoop dat ik niet de zelfde ervaring opdoe als die mensen geschreven hebben. Waarschijnlijk wel mbt brandstofverbruik...... dat zal wel even 'wennen'worden denk ik!

:evil:

Posted
Jheroen:

ik lees de laatste tijd heel veel artikelen van buitenlandse autosites en helaas wordt ie daar nogal eens de hoek in geschreven..... jammer..... ik hoop dat ik niet de zelfde ervaring opdoe als die mensen geschreven hebben.

Ik zou daar niet te veel van waarde inzien.

Je weet nooit hoe de belangen op dat moment op voor die persoon of blad liggen. :shock:

Kia komt van buiten Europa !

Frans

Posted

Een voordeel van levering in oktober is dat het kenteken gaat veranderen naar 1 cijfer 3 letters 2 cijfers. :shock::shock::shock:

1-BBB-01

gr doktor

Staat die datum al vast of is dat geschat wanneer de kentekens zoals nu gebruikt worden op zijn?

Zo'n kenteken straks lijkt me heel leuk.

Extra bekijks: :roll:

Posted

Frans, gevonden op internet:

"De oude kentekencombinatie is (begin 2005) bijna uitgeput en er zal dan overgegaan worden op een compleet nieuwe cijfer-letter-reeks (twee cijfers, drie letters, een cijfer).

De invoering van dit nieuwe kenteken zal in september 2005 starten met brommers en scooters. Afhankelijk van de autoverkoop wordt verwacht dat het nieuwe kenteken voor auto's in de loop van 2006 wordt ingevoerd :roll:

• 1 month later...
Posted

Heb je intresse in een Hyundai Tucson 2.7 aut

juni 2005 3000 km gereden metalic aqua groen

Laat even weten. te koop van prive rijder

• 1 year later...
Posted

Al iemand een nieuw kenteken gezien? Ik krijg over 2 weken mijn Kia en zou toch wel gaaf zijn als er een heel nieuw kenteken op zou komen te zitten

Groeten

Posted
Frans, gevonden op internet:

"De oude kentekencombinatie is (begin 2005) bijna uitgeput en er zal dan overgegaan worden op een compleet nieuwe cijfer-letter-reeks (twee cijfers, drie letters, een cijfer).

De invoering van dit nieuwe kenteken zal in september 2005 starten met brommers en scooters. Afhankelijk van de autoverkoop wordt verwacht dat het nieuwe kenteken voor auto's in de loop van 2006 wordt ingevoerd :roll:

http://www.concept-car.nl/Autoforum/viewtopic.php?t=102