beatrix Geplaatst 5 Januari, 2018 Geplaatst 5 Januari, 2018 Heeft iemand enig idee hoe ik de roofracks los kan maken? zie foto, rood omcirkeld. Ik wil ze wrappen met carbonlook, ze zien er niet uit nl. Maar om dit netjes te doen wil ik ze even demonteren. Weet alleen niet hoe. Quote
CJAvHam Geplaatst 6 Januari, 2018 Geplaatst 6 Januari, 2018 Zal eens kijk in het werkplaats hand boek voor jeVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
beatrix Geplaatst 8 Januari, 2018 Topic Starter Geplaatst 8 Januari, 2018 Op 6-1-2018 om 14:36 zei CJAvHam: Zal eens kijk in het werkplaats hand boek voor je Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk zou top zijn, misschien een afbeelding als er iets over instaat..... Quote
CJAvHam Geplaatst 8 Januari, 2018 Geplaatst 8 Januari, 2018 9 uur geleden zei beatrix: zou top zijn, misschien een afbeelding als er iets over instaat..... heb je een pb gestuurd voor je e-mail adr Quote
CJAvHam Geplaatst 7 Maart, 2018 Geplaatst 7 Maart, 2018 Is het nog geluktVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
CJAvHam Geplaatst 7 Maart, 2018 Geplaatst 7 Maart, 2018 Misschien ook wel mooi voor jou autoVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.