Goldy Geplaatst 7 Januari, 2018 Geplaatst 7 Januari, 2018 Ik heb een Picanto gt line met radio navigatiesysteem. Toen ik vandaag aan het rijden was, viel mij op dat het scherm opeens helderder ging branden. Toen ik later naar huis ging en de auto starte, deed het scherm niks meer. Het systeem bleek dood te zijn. Heb het resetknopje nog ingedrukt maar niks hielp. Dus dan maar met de telefoon naar huis genavigeerd. Echter na ongeveer 40 minuten rijden sprong de radio uit zijn eigen weer aan. Alles werkte weer gewoon. Vreemd maar waar. Is dit een bekend probleem? Hebben jullie dit ook ooit eens gehad? Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 7 Januari, 2018 Geplaatst 7 Januari, 2018 Zoiets hebben wij ook twee keer gehad. Maar bij ons viel het complete dashboard en middenscherm uit om na ongeveer een minuut weer verder te gaan alsof er niets aan de hand was.1.2 GTline. Wolter Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.