Bassieboy Geplaatst 4 Februari, 2018 Geplaatst 4 Februari, 2018 Goedemiddag, Ik ben bas woon in Leiden en heb gister een Kia rio opgehaald uit 2013. Het is een 1.1 diesel in de plus pack uitvoering. Ik heb mijzelf aangemeld op dit forum omdat ik ideeën op wil doen. En ook om eventuele vragen te kunnen stellen. Wat ik zo gelezen heb is het geloof ik wel een gezellig forum. groeten Bas Quote
Specialmade Geplaatst 5 Februari, 2018 Geplaatst 5 Februari, 2018 22 uur geleden zei Bassieboy: Goedemiddag, Ik ben bas woon in Leiden en heb gister een Kia rio opgehaald uit 2013. Het is een 1.1 diesel in de plus pack uitvoering. Ik heb mijzelf aangemeld op dit forum omdat ik ideeën op wil doen. En ook om eventuele vragen te kunnen stellen. Wat ik zo gelezen heb is het geloof ik wel een gezellig forum. groeten Bas Bassieboy, welkom op dit forum en veel leesplezier. Natuurlijk veel veilige kilometers en rijplezier met de nieuwe aanwinst. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.