Aart.S Geplaatst 23 Juni, 2009 Geplaatst 23 Juni, 2009 Kan iemand mij helpen, sinds kort zijn we in het bezit van een sportage 2009. Nu zit er in de bagage ruimte ook een stopcontact voor een sigaren aansteker of iets anders. Mijn vraag, moet op dit stopcontact de spanning er af gaan als het contact uit is,of blijft er altijd spanning op staan ?? Gr Aart. Quote
Alex VB Geplaatst 24 Juni, 2009 Geplaatst 24 Juni, 2009 Als ik kijk naar mijn cee'd SW staat er altijd spanning op. Is meestal wel reuze handig voor de bekende koelboxen enz. Maar het zal alleen aanstaan lijkt me als er een of ander contactschakeling ingedrukt wordt. net als bij een stopcontact thuis. Correct me if i'm wrong. Quote
Aart.S Geplaatst 24 Juni, 2009 Topic Starter Geplaatst 24 Juni, 2009 Bedankt voor de reaktie Alex VB Er zit geen schakelaar dus er blijft altijd spanning op staan. Pas op met een koelkastje, de spanning blijft er op en zo`n koelkast op 12 volt vraagt veel stroom en binnen een uur is je accu leeg. M. Vr Gr Aart. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.