WMH70 Geplaatst 26 Februari, 2018 Geplaatst 26 Februari, 2018 Beste forummers, ik heb afgelopen week mijn nieuwe Kia Rio op mogen halen. Erg luxe ruime en pittige auto. Zeker in vergelijk met mijn vorige auto. Tot op heden niets dan lof over de Rio behalve 1 ding dan. En dat is het bovenmatige bandenlawaai/ geluiden uit het onderstel. Word dat door meer eigenaren ervaren, en zou het mede aan de standaard gemonteerde banden kunnen liggen ? Quote
Joey-Rio Geplaatst 28 Februari, 2018 Geplaatst 28 Februari, 2018 Ik vind onze nieuwe Rio (16-02-2018) juist ontzettend stil. Zeker in vergelijking met onze 1.0 3 cilinder Ford Focus uit 2014. Maar wij hebben wel 4 seizoenenbanden onder onze Rio laten plaatsen. 1 Quote
WMH70 Geplaatst 1 Maart, 2018 Topic Starter Geplaatst 1 Maart, 2018 Dag Joey, zouden die banden dan toch zoveel schelen? Heeft jouw Rio de standaard 15 inch of een grotere wielmaat? Qua motorgeluid valt het mee, op bepaalde toerentallen en versnelling na dan. Quote
WMH70 Geplaatst 1 Maart, 2018 Topic Starter Geplaatst 1 Maart, 2018 7 uur geleden zei WMH70: Dag Joey, zouden die banden dan toch zoveel schelen? Heeft jouw Rio de standaard 15 inch of een grotere wielmaat? Qua motorgeluid valt het mee, op bepaalde toerentallen en versnelling na dan. Vandaag even een stoeprand geschraapt met als gevolg flinke beschadiging in de lichtmetalen velg.. Quote
Joey-Rio Geplaatst 1 Maart, 2018 Geplaatst 1 Maart, 2018 Oei, velgbeschadiging zo snel is minder. Wij hebben 15” lichtmetaal trouwens. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.