WMH70 Geplaatst 27 Februari, 2018 Geplaatst 27 Februari, 2018 Hallo, ik ben nieuw op dit forum omdat ik nieuwsgierig ben naar ervaringen van mede forumleden en hoop er ook nog wat van op te steken. Ik ben sinds vorige week in het bezit van een nieuwe (2018) Kia Rio. De uitvoering Comfortplusline Navigator 1.0 T-GDI. De auto bevalt verder goed ook al valt er nog niet zoveel over te vertellen. Alles functioneert naar behoren. De enige dingen die me opvallen is het bovengemiddelde bandenlawaai en geluiden uit het onderstel. Dit zou misschien mede door de standaard banden kunnen komen alsmede een gebrekkige geluidsisolatie in de wielkasten? Tevens ervaar ik een klapperende passagiersstoel. Dit is iets wat door de dealer opgelost zou moeten worden. Het verbruik volgens de boordcomputer valt mij mee. Zit op 5,5 op 100 km. Of dit in de praktijk zo is moeten we even afwachten. Quote
Specialmade Geplaatst 27 Februari, 2018 Geplaatst 27 Februari, 2018 58 minuten geleden zei WMH70: Hallo, ik ben nieuw op dit forum omdat ik nieuwsgierig ben naar ervaringen van mede forumleden en hoop er ook nog wat van op te steken. Ik ben sinds vorige week in het bezit van een nieuwe (2018) Kia Rio. De uitvoering Comfortplusline Navigator 1.0 T-GDI. De auto bevalt verder goed ook al valt er nog niet zoveel over te vertellen. Alles functioneert naar behoren. De enige dingen die me opvallen is het bovengemiddelde bandenlawaai en geluiden uit het onderstel. Dit zou misschien mede door de standaard banden kunnen komen alsmede een gebrekkige geluidsisolatie in de wielkasten? Tevens ervaar ik een klapperende passagiersstoel. Dit is iets wat door de dealer opgelost zou moeten worden. Het verbruik volgens de boordcomputer valt mij mee. Zit op 5,5 op 100 km. Of dit in de praktijk zo is moeten we even afwachten. Welkom op dit forum en veel leesplezier. Natuurlijk veel veilige kilometers en rijplezier met de nieuwe Rio. Plaats eens wat foto’s van je nieuwe bolide, dat vinden ze leuk hier. Banden kunnen soms wat extra geluid maken. Dat is ook afhankelijk van het merk en type. Voor de klapperende passsagierstoel zou ik even contact opnemen met je Kia dealer. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.