Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Versnellingsbak problemen door kou?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste iedereen!

Ik heb een kia rio 2014 en ik woon momenteel in het buitenland waar het -20 graden is. Momenteel zit ik met een probleem met mijn rio. Als ik de auto wil schakelen naar een versnelling gaat dat zeer moeizaam. Rare is dat als ik de auto net opstart ik dit probleem niet echt heb, maar pas na een kwartier rijden. Ik zat namelijk te denken dat het misschien wel de extreme kou is, maar ik zou graag jullie opinie ervan willen!

groetjes

Geplaatst

Geen idee. Meestal is het andersom. Als alles nog koud is schakelt en koppelt het wat moeilijker. Zodra de boel warm is niet meer. Ik heb het probleem zelf dus niet met mijn Riootje uit 2012.

Geplaatst

Bij mijn Rio uit 2012,met 64500 km, heb ik af en toe moeite om, hem in zijn achteruit  te zetten, hij kraakt soms, als ie nou warm is of koud is! Maar ik heb ook perioden ,dat er helemaal niets aan de hand is! Hoe kan dat?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...