Awesome1982 Geplaatst 8 Maart, 2018 Geplaatst 8 Maart, 2018 Goedenavond, Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan het helaas niet vinden op het forum Mijn vraag gaat over een Kia Sportage 2011 2.0 benzine. Het aux/usb paneel moet vervangen worden maar ik kan nergens vinden hoe ik deze kan verwijderen. Is er iemand die weet hoe ik dit kan doen? Alvast bedankt! Quote
Sharkster Geplaatst 8 Maart, 2018 Geplaatst 8 Maart, 2018 Je dient eerst het vlakke gedeelte in je console los te maken en daarna kun je het AUX-USB paneel heel makkelijk uitnemen. Het beste gebruik je hiervoor een plastic of houten spateltje om beschadigingen te voorkomen. Ik heb het zelf ook al een keer gedaan, aan de hand van dit filmpje: (is wel een Hyundai iX35, maar het principe is hetzelfde) Quote
Awesome1982 Geplaatst 9 Maart, 2018 Topic Starter Geplaatst 9 Maart, 2018 Thanks dat is een heel duidelijk filmpje Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.