XXX Posted March 15, 2018 Posted March 15, 2018 Zijn er mensen die een standkachel (Webasto/Eberspächer/Defa) hebben laten inbouwen in hun Niro? Quote
Brat Pit Posted March 16, 2018 Posted March 16, 2018 Ik denk dat dat in ons gematigde klimaat niet nodig is. Van mijn afgelopen 15 auto's is dit degene die het eerst warme lucht uit zijn rooster blaast. Tel daar bij op de stuur en stoelverwarming, daar word ik erg vrolijk van. Woon je richting de poolstreek dan wordt het een ander verhaal. Quote
XXX Posted March 16, 2018 Author Posted March 16, 2018 2 minuten geleden zei Brat Pit: Woon je richting de poolstreek dan wordt het een ander verhaal. Inderdaad, poolstreek, daar woon ik. In de winter soms -30 Celsius. En da's bar bar bar koud en ik haat koude starts, slecht voor de motor. Quote
XXX Posted March 17, 2018 Author Posted March 17, 2018 Weet iemand wat de capaciteit van de startaccu is in de Niro uitlevering 2018? Quote
Recommended Posts