Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Mijn naam is Miranda en ben sinds vanmiddag de eigenaar van een Kia Rio 1.5 uit dec. 2000.

Qua luxe ga ik er wel op achteruit....geen airco, geen electrische ramen, maar, wel veel meer ruimte en nieuwer...en ach, raam kan ook open voor frisse lucht, en draaien van de ramen is goed voor de spieren..:-P

Hij rijd echt super. Beter dan mijn Nissan Almera die ik tot nu toe had.

Vrijdag krijgt hij de vuurdoop en mag ie ons vanuit Apeldoorn naar Zeeland vervoeren.

Groetjes Miranda

Posted

Hallo Miranda,

Allereerst welkom op het gezelligste KIA forum van de BeNeLux en vooral veilige kilometers gewenst met je RIO.

Posted
Hallo,

Mijn naam is Miranda en ben sinds vanmiddag de eigenaar van een Kia Rio 1.5 uit dec. 2000.

Qua luxe ga ik er wel op achteruit....geen airco, geen electrische ramen, maar, wel veel meer ruimte en nieuwer...en ach, raam kan ook open voor frisse lucht, en draaien van de ramen is goed voor de spieren..:-P

Hij rijd echt super. Beter dan mijn Nissan Almera die ik tot nu toe had.

Vrijdag krijgt hij de vuurdoop en mag ie ons vanuit Apeldoorn naar Zeeland vervoeren.

Groetjes Miranda

En Miranda hoe was de vuurdoop van Apeldoorn naar Zeeland in je rio?

Natuurlijk ook van mij alsnog een welkom op dit forum.

Groetjes,

Relena

Posted

Nou, de vuurdoop ging uitstekend.. hoefde nu niet na 350 km al te tanken (mijn oude auto zoop benzine).

Was met die hitte wel even afzien hoor, maar hij reed uitstekend.

Hoop dat het met de vakantie naar Zuid-Frankrijk net zo zal gaan

Posted
Nou, de vuurdoop ging uitstekend.. hoefde nu niet na 350 km al te tanken (mijn oude auto zoop benzine).

Was met die hitte wel even afzien hoor, maar hij reed uitstekend.

Hoop dat het met de vakantie naar Zuid-Frankrijk net zo zal gaan

Leuk om te horen Miranda dat je geen problemen hebt gehad en dat hij ook nog eens zuiniger is dan de andere die je had.

Ben een kia soul fan maar begin me eigenlijk voor alle wagens van kia te interesseren.

Lees graag de verhalen van gebruikers en zie graag foto's van de wagens.

Nog veel rijplezier in Zuid-Frankrijk en geniet van je vakantie.

Groetjes,

Relena

Posted

ook nog namens mij welkom in de kia familie.

ik rij zelf ook een rio zonder de meeste luxe wat ik eerst wel had.

zelf heb ik er absolut geen problemen mee dat ik geen airco heb rij liever met het raam open. alleen was het voor de kids iets pretiiger op de achterbank. maar ja alles wend en nu weten ze wederom niet meer beter.

ik zeg maar zo alles wat er extra op zit kan kapot gaan. lol .

veel plezier met je auto.

gr ronald