Miranda Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Hallo, Mijn naam is Miranda en ben sinds vanmiddag de eigenaar van een Kia Rio 1.5 uit dec. 2000. Qua luxe ga ik er wel op achteruit....geen airco, geen electrische ramen, maar, wel veel meer ruimte en nieuwer...en ach, raam kan ook open voor frisse lucht, en draaien van de ramen is goed voor de spieren.. Hij rijd echt super. Beter dan mijn Nissan Almera die ik tot nu toe had. Vrijdag krijgt hij de vuurdoop en mag ie ons vanuit Apeldoorn naar Zeeland vervoeren. Groetjes Miranda Quote
Alex VB Posted June 25, 2009 Posted June 25, 2009 Hallo Miranda, Allereerst welkom op het gezelligste KIA forum van de BeNeLux en vooral veilige kilometers gewenst met je RIO. Quote
Relena Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Hallo,Mijn naam is Miranda en ben sinds vanmiddag de eigenaar van een Kia Rio 1.5 uit dec. 2000. Qua luxe ga ik er wel op achteruit....geen airco, geen electrische ramen, maar, wel veel meer ruimte en nieuwer...en ach, raam kan ook open voor frisse lucht, en draaien van de ramen is goed voor de spieren.. Hij rijd echt super. Beter dan mijn Nissan Almera die ik tot nu toe had. Vrijdag krijgt hij de vuurdoop en mag ie ons vanuit Apeldoorn naar Zeeland vervoeren. Groetjes Miranda En Miranda hoe was de vuurdoop van Apeldoorn naar Zeeland in je rio? Natuurlijk ook van mij alsnog een welkom op dit forum. Groetjes, Relena Quote
Miranda Posted July 5, 2009 Author Posted July 5, 2009 Nou, de vuurdoop ging uitstekend.. hoefde nu niet na 350 km al te tanken (mijn oude auto zoop benzine). Was met die hitte wel even afzien hoor, maar hij reed uitstekend. Hoop dat het met de vakantie naar Zuid-Frankrijk net zo zal gaan Quote
Relena Posted July 5, 2009 Posted July 5, 2009 Nou, de vuurdoop ging uitstekend.. hoefde nu niet na 350 km al te tanken (mijn oude auto zoop benzine).Was met die hitte wel even afzien hoor, maar hij reed uitstekend. Hoop dat het met de vakantie naar Zuid-Frankrijk net zo zal gaan Leuk om te horen Miranda dat je geen problemen hebt gehad en dat hij ook nog eens zuiniger is dan de andere die je had. Ben een kia soul fan maar begin me eigenlijk voor alle wagens van kia te interesseren. Lees graag de verhalen van gebruikers en zie graag foto's van de wagens. Nog veel rijplezier in Zuid-Frankrijk en geniet van je vakantie. Groetjes, Relena Quote
brouwer2001 Posted July 5, 2009 Posted July 5, 2009 ook nog namens mij welkom in de kia familie. ik rij zelf ook een rio zonder de meeste luxe wat ik eerst wel had. zelf heb ik er absolut geen problemen mee dat ik geen airco heb rij liever met het raam open. alleen was het voor de kids iets pretiiger op de achterbank. maar ja alles wend en nu weten ze wederom niet meer beter. ik zeg maar zo alles wat er extra op zit kan kapot gaan. lol . veel plezier met je auto. gr ronald Quote
Recommended Posts