catalina Posted March 19, 2018 Posted March 19, 2018 hallo , ik ben rene , ben nieuw hier , we hebben een kia rio uit 2004 , was totaal niet bekend met het merk toen we hem kochten , we vonden het gewoon een mooie auto , een week later zijn we er mee naar zuid frankrijk geweest , 24500 kilometer gereden zonder problemen , hij heeft het perfect gedaan , mooie proefrit Quote
Brat Pit Posted March 19, 2018 Posted March 19, 2018 1 uur geleden zei catalina: hallo , ik ben rene , ben nieuw hier , we hebben een kia rio uit 2004 , was totaal niet bekend met het merk toen we hem kochten , we vonden het gewoon een mooie auto , een week later zijn we er mee naar zuid frankrijk geweest , 24500 kilometer gereden zonder problemen , hij heeft het perfect gedaan , mooie proefrit Ik zag een post over sproeiers, hierop kan ik niet antwoorden, vandaar hier mijn antwoord. Als het geen vorst is, dan is mogelijk je ruitensproeier motor defect. Quote
catalina Posted March 19, 2018 Author Posted March 19, 2018 ja , maar er zitten er 2 in en het lijkt me stug dat die beide tegelijk kapot zijn gegaan , we hebben altijd sproeiervloeistof in de tank dus het is ook niet bevroren geweest Quote
Recommended Posts