ehombie Posted April 12, 2018 Posted April 12, 2018 (edited) Laatst.....of al voor +/- 2 jaar terug een irritant geluid, resonerend afh. Van de luchtsnelheid stand. Klimaat staat altijd in de auto stand. Als of er een blaadje in een rooster zat te wapperen. Dacht altijd ja nou want ik hoorde het niet altijd...maar ging mij irriteren op een lange provinciale weg... Zoveel rij ik er niet in en niet zolang ritjes. En toen ging ik wat specifieker te werk. het kwam altijd na +/-15 min rijden ten gehoren. En het overstemde dan net de radio...zeker als je weet dat je het geluid hoort. dit aangegeven bij kia dealer. Bleek de kachelventilator te zijn. (Wat speling) Laten horen aan chefwerkplaats, samen afspraak gemaakt, en gefixt onder de 7 jaar garantie termijn auto is van nov 2011 rio (met de kleinste motorisering belasting vrij toen der tijd) 54dkm nette service van kia vdns. Mag ook wel eens wat positiefs over dealers. Edited April 13, 2018 by ehombie oorzaak beter geformuleerd 2 1 Quote
xtra40 Posted April 12, 2018 Posted April 12, 2018 Laatst.....of al voor +/- 2 jaar terug een irritant geluid, resonerend afh. Van de luchtsnelheid stand. (Mijn vrouw heeft deze altijd in auto stand). Als of er een blaadje in een rooster zat te wapperen. Dacht altijd ja nou...maar ging mij irriteren op een lange provinciale weg... dit aangegeven bij kia dealer. Bleek de kachelventilator te zijn. (Wat speling) Laten horen aan chefwerkplaats, samen afspraak gemaakt, en gefixt onder de 7 jaar garantie termijn auto is van nov 2011 rio (met de kleinste motorisering belasting vrij toen der tijd) 54dkm nette service van kia vdns. Mag ook wel eens wat positiefs over dealers.En zo is het wel we horen alleen inderdaad als het niet goed is maar ik denk dat het groitste gedeelte gewoon allemaal goed is geregeld en daar hoor je inderdaad nooit wat van Dus een positief bericht is wel eens op zijn plaats Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 Quote
Koenstv93 Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 Op 12-4-2018 om 19:35 zei ehombie: Laatst.....of al voor +/- 2 jaar terug een irritant geluid, resonerend afh. Van de luchtsnelheid stand. Klimaat staat altijd in de auto stand. Als of er een blaadje in een rooster zat te wapperen. Dacht altijd ja nou want ik hoorde het niet altijd...maar ging mij irriteren op een lange provinciale weg... Zoveel rij ik er niet in en niet zolang ritjes. En toen ging ik wat specifieker te werk. het kwam altijd na +/-15 min rijden ten gehoren. En het overstemde dan net de radio...zeker als je weet dat je het geluid hoort. dit aangegeven bij kia dealer. Bleek de kachelventilator te zijn. (Wat speling) Laten horen aan chefwerkplaats, samen afspraak gemaakt, en gefixt onder de 7 jaar garantie termijn auto is van nov 2011 rio (met de kleinste motorisering belasting vrij toen der tijd) 54dkm nette service van kia vdns. Mag ook wel eens wat positiefs over dealers. Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Rio uit 2012. Ben er na een tijdje ook mee naar een Kia dealer geweest, en deze zei: 'Dit hoort zo. Ja dit is de kachelventilator. Dit is bij elke Kia hetzelfde.' My ass dat het 'zo hoort' Hij verzekerde mij ook dat als ik het wilde laten checken, de kosten voor mij waren aangezien dit niet onder de Kia Garantie valt omdat het geen aantoonbaar gebrek zou zijn. Dat wordt naar een andere dealer rijden en hetzelfde probleem daar nog maar eens voorleggen dan. Quote
Recommended Posts