JUNKSTAR Geplaatst 26 Juni, 2009 Geplaatst 26 Juni, 2009 hallo allemaal !! is er al iemand die zijn/haar logoos aan de achterkant van de pica hebben verwijderd ??? ik wilde dit gaan doen maar weet helaas nie wat ik moet gebruiken om zo weinig mogelijk terug te vinden op me lak van sticker restante of iets dergelijks ? hopelijk kan iemand mij verder helpen GREEEEEEEEEEEEEEEETZ Danny Quote
Relena Geplaatst 27 Juni, 2009 Geplaatst 27 Juni, 2009 Toch jammer het wegnemen van de logo,s je verliest daardoor de identiteit. Groetjes, Relena Quote
JUNKSTAR Geplaatst 27 Juni, 2009 Topic Starter Geplaatst 27 Juni, 2009 als je een auto tuned wil je hem zo strak mogelijk maken en een echte liefhebber herkent direct een picanto of heb jij ook relena op je voorhoofd staan ;p ieder zn ding en ik vindt het wel mooi als de achterkant mooi strak is groetjes fijn weekend Quote
JUNKSTAR Geplaatst 27 Juni, 2009 Topic Starter Geplaatst 27 Juni, 2009 alex ik ben aan de gang gegaan met de fohn maar ik blijf toch de lijmresten houden op de lak van de auto hoe heb jij dat gedaan ? of vielen ze er mooi vanaf zonder lijmresten ?? Quote
Tazteam Geplaatst 27 Juni, 2009 Geplaatst 27 Juni, 2009 met een klein beetje terpetine, of stikkerverwijderaar gaan ook de laatste restjes lijm eraf. Daarom even met wat polish aan de gang, en daarna in de was zetten van de lak. Philip Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.