Jump to content

Recommended Posts

Posted

Na 15 jaar trouwe dienst gaat onze kia rio van 2003 naar een nieuw baasje. Ons oog is gevallen op nieuwe rio en ik wil er graag lm-velgen onder en kom dan al snel uit bij de design edition. Echter kon de dealer me geen seatwear voorbeeld geven en weet ik ook niet of ik daar voor mezelf meerwaarde in zie. 

Heeft iemand voorbeelden van de seatwear op de rio 4? En anders is het een optie om deze niet te laten 'monteren' aangezien ik ergens gelezen had dat dit bij de rio 3 pas later er opgezet wordt? Mss kan ik het dan zelfs op een akkoordje gooien met de dealer mbt terugkoop.

Posted

Top, hier heb ik wat aan! 

Opzich ziet het er heel mooi uit. Het lijkt op afstand op een soort alcantara met (nep) leer inleg, haha op een goede manier hoor. Enig idee of ze zo uit de fabriek rollen of in Nederland nog afgemonteerd worden? En ook weer afgehaald kan worden?

En zijn er mensen die met hun rio3 ervaringen hebben met seat wear, bevalt het? Voordelen/nadelen?

Posted

Hoi iedereen, bij het bestellen van een nieuwe rio sta ik voor de keuze of ik seatwear bekleding wil of niet.

De rio 3 en picanto 2 hadden het al een tijd in hun aanbod/shop maar mijn vraag is of het wat is? Wordt het bijv niet heet in warm weer en is het slijtvast? Dat soort dingen, ik twijfel echt enorm. Het zit in het design pakket en aangezien ik graag lm velgen erbij wil (en dan de armsteun en seatwear er min of meer gratis bij krijg in dit pakket) is het het overwegen waard. De dealer had echter geen voorbeeld..uiteraard :S

Posted
Op 19-4-2018 om 10:34 zei Rox:

Top, hier heb ik wat aan! 

Opzich ziet het er heel mooi uit. Het lijkt op afstand op een soort alcantara met (nep) leer inleg, haha op een goede manier hoor. Enig idee of ze zo uit de fabriek rollen of in Nederland nog afgemonteerd worden? En ook weer afgehaald kan worden?

En zijn er mensen die met hun rio3 ervaringen hebben met seat wear, bevalt het? Voordelen/nadelen?

dit word later aangebracht 

heeft geen voor of nadeel ziet er gewoon mooier uit 

• 4 weeks later...
Posted

Foto is vakkundig gejat van autosc#ut en ja het ziet er mooi uit maar het stoffen gedeelte gaat mn ocd volledig in werking stellen :taz:

0343965249010.jpg

• 3 weeks later...
Posted

Aangezien er leveringsproblemen zijn en de design edition nauwelijks verkoopt heeft kia besloten om de design edition ook zonder bekleding te leveren. Deze editie is dan grofweg €400 goedkoper. Veel Rio's zijn echter 'fabriek-af' al voorzien van de bekleding en je bent afhankelijk van de voorraad van de dealer qua kleur en dus ook bekleding er op/af.