Guest acspeeder Posted June 23, 2005 Posted June 23, 2005 Om nog even verder te gaan met een ander onderwerp, hoe zit het met de audio in de Sorento, ik moet wel zeggen dat ik nogal kieskeurig ben qua geluid, en ben dan ook eigenlijk van plan om de speakers uit te wisselen voor een paar pioneers. weet iemand welke maat de standaard speakers hebben en hoe makkelijk deze zijn om te wisselen Quote
Corleone Posted June 23, 2005 Posted June 23, 2005 Had er eerst een Blaupunkt (met nav) in, maar dat geluid beviel me helemaal niet. Nu een pioneer, klasse geluid met de standaard Sorento speakers Quote
Guest rob nicolai Posted June 25, 2005 Posted June 25, 2005 hallo, ik heb een dubbel din. kenwood met navi en tmc modul (ZEER UITGEBREIDE INSTEL MOGELIJKHEDEN)er in laten zetten met een actieve subwoofer( pioneer) ,standaard speakers en ben zeer content met het geluid. de pioneer speakers staan bekend om hun bass ,echter met de combinatie boven genoemd vind ik prima te leven. Quote
Guest acspeeder Posted June 27, 2005 Posted June 27, 2005 Thankx, heb besloten om een nieuwe Pioneer er in te zetten DEH-P70BT met een extra aktieve subwoofer Quote
Recommended Posts