Ga naar inhoud

Verlichting Pro_cee'd JD


Aanbevolen Berichten

Goedemiddag,

momenteel ben ik me aan het oriënteren op het vervangen van mijn huidige halogeen verlichting in de Pro_cee'd JD. Eigenlijk had ik al de keuze gemaakt voor de XTR Black LED aangezien het inbouw gemak, maar de DRL van de Cee'd lichten zijn best wel blauw voor mijn gevoel. Is er iemand die al ervaring heeft met het matchen van de Kelvin waarde ten opzichte van de DRL? De XTR set heeft een Kelvin waarde van 5700.

Ik ben van plan om later vandaag even op te meten hoeveel ruimte ik heb in het lichthuis, maar wellicht zijn er ook al forumgebruikers die weten hoeveel ruimte er is om een aftermarket set in te bouwen?

Groet Marvin

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...
Op 23-5-2018 om 16:29 zei marvinm:

Goedemiddag,

momenteel ben ik me aan het oriënteren op het vervangen van mijn huidige halogeen verlichting in de Pro_cee'd JD. Eigenlijk had ik al de keuze gemaakt voor de XTR Black LED aangezien het inbouw gemak, maar de DRL van de Cee'd lichten zijn best wel blauw voor mijn gevoel. Is er iemand die al ervaring heeft met het matchen van de Kelvin waarde ten opzichte van de DRL? De XTR set heeft een Kelvin waarde van 5700.

Ik ben van plan om later vandaag even op te meten hoeveel ruimte ik heb in het lichthuis, maar wellicht zijn er ook al forumgebruikers die weten hoeveel ruimte er is om een aftermarket set in te bouwen?

Groet Marvin

Hi Marvin, sorry voor de ontzetten late reactie, je bericht is helemaal aan onze aandacht ontsnapt.

Normaal gesproken kleurt de XTR led prima met alle andere led met witte kleur, het is erg lastig om de kleur exact matchend te krijgen omdat iedere fabrikant weer een ander merk led chips gebruikt. Maar we zijn van mening dat alles de xtr altijd beter matcht qua kleur dan een lelijke halogeenlamp ;)

De inbouwruimte zou geen probleem moeten zijn, voor zover ik kan zien zijn er al meerdere klanten met een XTR black en een C'eed.

Als je nog meer vragen hebt hoor we ze graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...