J. Nollgen Posted May 27, 2018 Posted May 27, 2018 Dag.. .. Ik heb 3 dgn terug een kia Caren 1.8 16v 2002 gekocht... Voor de proefrit moest ie opgestart worden.. 1 dag later bij het ophalen weer!.(radio stond wel nog aan!!) . 3 dgn later startte hij slecht en sloeg de 1 ste km steeds af... Daarna liep ie als een trein!.. Kan dit weleens zelden voor komen.. Of ligt er een probleem op de loer??.. Gaarne feedback.. Ben net nieuw op dit forum....p.s..ben helemaaaal weg van mijn karretje... 97.000 km.. Ben 2 de eigenaar.. By.. Jan. Kerkrade. Quote
Preston Posted May 27, 2018 Posted May 27, 2018 Hallo Jan, welkom op het Kia forum. Ik ben geen automonteur maar het eerste wat in me op komt is de accu. Controleer de leverdatum van de accu eens (als het goed is zie je dat op bovenzijde accu) Veel plezier met de Kia Carens. Cor Quote
J. Nollgen Posted May 27, 2018 Author Posted May 27, 2018 1 uur geleden zei Preston: Hallo Jan, welkom op het Kia forum. Ik ben geen automonteur maar het eerste wat in me op komt is de accu. Controleer de leverdatum van de accu eens (als het goed is zie je dat op bovenzijde accu) Veel plezier met de Kia Carens. Cor Kijk!.. Daar heb ik wat aan... Wist niet dat er datum op de ACCU staat!!.. Morge ff loeren.. Thanks mate! Quote
Recommended Posts