Ga naar inhoud

Armsteun Rio 3


mair

Aanbevolen Berichten

Goedenavond iedereen,

Ik heb het forum proberen te doorzoeken maar kon geen goed antwoord op mijn vraag vinden.

Mocht deze er wel op staan en heb ik niet goed gezocht bied ik alvast mijn excuses aan.

Wij hebben een Rio 3 uit januari 2012 gekocht met het PLUS PACK.

Tot mijn spijt heeft deze geen armsteun, dit is voor mij erg belangrijk maar ik wilde hier niet deze auto om voorbij laten gaan.

De dealer kan een armsteun plaatsen voor 200 euro en dan is dat de goedkoopste, dit vind ik persoonlijk wel erg duur.

Nu ga ik er vanuit dat je een goede armsteun op internet kunt vinden die makkelijk zelf kunt plaatsen.

Nu ben ik gaan zoeken maar ik zie door de armsteunenbomen het bos niet meer :hammer:

Heeft iemand ervaring met armsteunen van het internet en welke moet ik dan hebben.

Ik heb meerdere bekeken die zouden moeten passen op de Rio 3 maar als ik dan het filmpje van het monteren bekijk zie ik een hele andere midden consol, dat gaat nooit passen lijkt mij.

Ik zal foto's van mijn situatie toevoegen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,

Manfred

IMG_20180604_183550_opt.jpg

IMG_20180604_183557_opt.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...