Patrickd Geplaatst 9 Juni, 2018 Geplaatst 9 Juni, 2018 (aangepast) Ik heb vorige week mijn Kia ceed opgehaald en kwam eergisteren een vreemd kastje tegen onder de motorkap . Wie weet wat dit is ? Er zitten drie kabels aan een plus en een min en een kabel die gaat naar gasklep als ik het kastje open maak zie ik een ledje en een USB aansluiting en een rijtje jumpers 9 Juni, 2018 aangepast door Patrickd Quote
theomonika Geplaatst 9 Juni, 2018 Geplaatst 9 Juni, 2018 (aangepast) 19 minuten geleden zei Patrickd: Ik heb vorige week mijn Kia ceed opgehaald en kwam eergisteren een vreemd kastje tegen onder de motorkap . Wie weet wat dit is ? Er zitten drie kabels aan een plus en een min en een kabel die gaat naar gasklep als ik het kastje open maak zie ik een ledje en een USB aansluiting en een rijtje jumpers Dat is een PIGGYBACK ( Chiptuning ) zal maar even na vraag doen hoe het zit met je garantie !! 9 Juni, 2018 aangepast door theomonika Quote
pdakkerman Geplaatst 10 Juni, 2018 Geplaatst 10 Juni, 2018 Ik ben dan wel heel nieuwsgierig wat het is. Is het makkelijk te demonteren. Wat voor Ceed rijd je eigenlijk? Quote
theomonika Geplaatst 11 Juni, 2018 Geplaatst 11 Juni, 2018 (aangepast) 15 uur geleden zei pdakkerman: Ik ben dan wel heel nieuwsgierig wat het is. Is het makkelijk te demonteren. Wat voor Ceed rijd je eigenlijk? ik rij een kia cee,d GT-Line Edition 1.0 T-GDi (120pk) en op de vraag of het er makkelijk er uit kan weet ik niet wij hebben dat niet ik geef alleen aan wat het voor kasje is 11 Juni, 2018 aangepast door theomonika Quote
Patrickd Geplaatst 11 Juni, 2018 Topic Starter Geplaatst 11 Juni, 2018 Of hij makkelijk er uit te halen maakt mij nu niet zo veel meer uit nu ik weet wat dit is . Bedankt voor de antwoorden Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.